גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
לוח משרות
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 23.08.2017
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.623 +0.028
אירו 4.2575 -0.082
ליש"ט 4.6466 -0.375
100 יין 3.3165 -0.196
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

חברת UPS בישראל מרחיבה את מערך השירות ונקודות האיסוף של מוצרים

ג'וני אלסטר סמנכ"ל הפיתוח של UPS בישראל: השירות מאפשר ללקוח הקצה ליהנות מאיסוף והחזרה של מוצרים הנרכשים אונליין בשעות הנוחות והמתאימות ביותר עבורו
03.08.17 / 11:43
ג'וני אלסטר, סמנכ"ל הפיתוח של UPS בישראל
03.08.17
ג'וני אלסטר, סמנכ"ל הפיתוח של UPS בישראל

ג'וני אלסטר סמנכ"ל הפיתוח של UPS בישראל, התארח בוועידת ישראל השנתית למסחר אלקטרוני GoeCommerce)), במסגרתה הוא הרצה בנושא פתרונות ה-Last Mile וחוויית הלקוח. אלסטר ציין כיUPS  בישראל מעניקה את שירות ה- PickUPהייעודי לפתרונות ה-Last Mile. לדבריו, השירות נמצא בפריסה ארצית של מאות חנויות, ומאפשר ללקוח הקצה ליהנות מאיסוף והחזרה של מוצרים הנרכשים אונליין בשעות הנוחות והמתאימות ביותר עבורו. מלבד זאת, לאור שיתוף הפעולה עם פז, לקוחות החברה יכולים לאסוף את הפריטים שנרכשו בכל שעות היממה במאות לוקרים הנמצאים בשטחי תחנות הדלק פז.

 

עוד הוסיף אלסטר, כי כיום הלקוחות מצפים לקבל את המשלוחים במהירות ובכל מקום אפשרי. בכדי להתמודד עם האתגר הנוכחי, UPS בישראל מקדמת כלי הפצה טכנולוגיים המעניקים מעטפת שלמה של פתרונות אישיים מותאמים ללקוח - החל מעדכון בהודעת SMS שהחבילה הגיעה לשדה התעופה וכלה בהמשך הטיפול על ידי צאט בוטים היודעים לענות על שאלות הלקוח ולתת מענה אישי בהתאם לצרכיו.

 

 

 

 

 





המגזין הדיגיטלי
גליון 910
פייסבוק

×