אל על מרחיבה את הסכמי הקוד שייר שלה

החברה הכריזה על השקת הסכם הקוד שייר עם אירו מקסיקו לטיסות החל מה-14 באוגוסט. דוד מימון: ההסכם משקף את אסטרטגיית אל על - לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות


13:01 ,13.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ההסכם החדש מאפשר לנוסעי אל על  לטוס למקסיקו סיטי דרך מדריד, אמסטרדם לונדון, פריז ויעדי אל על בצפון אמריקה בקוד אל על לאורך כל המסלול. מהחברה נמסר כי הקוד שייר ייכנס לתוקף ב-20 באוגוסט לטיסות הממריאות החל מה-14 באוגוסט.

 

דוד מימון מנכ"ל אל על: "אנו גאים להרחיב את השותפות המסחרית של אל על עם אירו מקסיקו. ההסכם הינו  מהלך חשוב  אשר פותח בפני הנוסעים אפשרויות רבות ומגוונות ומעמיק את מרחב האפשרויות לטיסות בין ישראל ליעדים שונים במרכז אמריקה ובמקסיקו. ההסכם משקף את אסטרטגיית אל על - לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירות לישראל״.

 

אנדרס קונסטה,  נשיא אירו מקסיקו: "השותפות בין אל על לאירו מקסיקו משקפת את הרצון שלנו להציע לנוסעינו אופציות אטרקטיביות ליעדים שונים, בהם שותפינו מאפשרים לנו להרחיב את טיסות ההמשך שלנו ליעדים נוספים. אנו מודים לאל על על כך שמאפשרת לנו להגשים את החזון ואני בטוח שההסכם יחזק את הקשרים בין ישראל למקסיקו בכלל."

 

מחברת אל על נמסר כי בשנים האחרונות צמחה תנועת הנוסעים בין ישראל למקסיקו וכיום היא עומדת על כ-35 אלף תיירים בשנה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אל על מרחיבה את הסכמי הקוד שייר שלהאל על מרחיבה את הסכמי הקוד שייר שלהאל על מרחיבה את הסכמי הקוד שייר שלהאל על מרחיבה את הסכמי הקוד שייר שלהאל על מרחיבה את הסכמי הקוד שייר שלה