הסכם בין קוריאן אייר לקייטרינג ISS ישראל

בטיסות החברה בקו תל אביב סיאול יוגשו מנות בסגנון קוריאני. אבי הוכמן: לקוחות החברה ייהנו ממנות מפתיעות, בריאות ולא שגרתיות, ברמה קולינרית גבוהה


10:02 ,14.08.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת קוריאן אייר, חברת הדגל הלאומית של דרום-קוריאה, הנחשבת לאחת מ-10 חברות התעופה הגדולות בעולם, חתמה על הסכם קייטרינג תעופתי עם חטיבת הקייטרינג התעופתי של קבוצת ISS ישראל מתאגיד ISS העולמי.

 

במסגרת ההסכם, שנכנס לתוקף באופן מיידי, יוגשו בטיסות מבחר מנות מיוחדות המותאמות לחיך הקוריאני, אך גם לחיך הבינלאומי. בשלב הראשוני מדובר על שלוש טיסות שבועיות בקו תל אביב - סיאול, ומשם למגוון יעדים רחב במזרח הרחוק (יפן, סין, פיג'י, טאיוואן, סינגפור, תאילנד, פיליפינים וקמבודיה). הטיסות יבוצעו במטוסים מדגם איירבאס 330-220  כאשר בעתיד ייתכנו טיסות נוספות. משך הטיסה מישראל לסיאול הוא כ-10 שעות.

 

בין המנות המוצעות: "בולגוגי" (ברביקיו קוריאני), מרק שומשום ופטריות בסגנון קוריאני, שעועית מטוגנת ביוגורט עם רוטב סויה, מרק פלפלים קלויים, מנגו עם סלט עוף וסלמון מעושן (בתוספת ליים, ג'ינג'ר, עשבי תיבול ורוטב חזרת), אספרגוס מאודה עם ברזאולה (סינטה כבושה במלח) ואיולי, דג קוד שחוד בציפוי שקדים על תפוחי אדמה בזעפרן וירקות בגריל, עוף בגריל עם רוטב פטריות וירקות קלויים ועוד. שומרי הכשרות יוכלו ליהנות ממזון באותה רמה קולינרית בכשרות בד"ץ.

 

אבי הוכמן, מנכ"ל קבוצתISS  ישראל, ציין כי "לאחר שחתמנו על הסכם קייטרינג תעופתי עם חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס אנו שמחים כי גם קוריאן אייר בחרה בנו להאכיל את מאות אלפי נוסעיה. מדובר בהבעת אמון מצד אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, ואני בטוח כי לקוחות החברה ייהנו ממנות מפתיעות, בריאות ולא שגרתיות, ברמה קולינרית גבוהה".