ריינאייר החלה בהפעלת קו תעופה חדש מפאפוס לנתב"ג

החברה, שנחשבת לחברת הלואו קוסט הגדולה בעולם, תפעיל בקו טיסה יומית במטוס בואינג 738 בעל 190 מושבים. השר כ"ץ: צעד חשוב נוסף בפתיחת שמי ישראל לתחרות


11:29 ,28.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ה- Low Cost ריינאייר, תפעיל מהיום בלילה קו טיסות חדש בין נמל התעופה בן גוריון לפאפוס שבקפריסין, במחירים מוזלים במיוחד. הטיסה הראשונה של חברת ריינאייר מפאפוס תנחת בנתב"ג, מחר בשעה 21:15 בלילה ותמריא כעבור שעה חזרה לפאפוס עם נוסעים ישראלים.

 

פתיחת הקו החדש של חברת ריינאייר מפאפוס לנתב"ג, מבוצעת במסגרת מדיניות השמים הפתוחים שהנהיג שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ בתעופה. לדבריו, פתיחת השמים לתחרות הביאה להוזלות של עשרות אחוזים במחירי הטיסה ולפתיחה של יעדים חדשים רבים, בכל רחבי העולם.

 

חברת ריינאייר, שהיא חברת ה-Low Cost הגדולה בעולם, תפעיל בקו טיסה יומית, במטוס בואינג 738 בעל 190 מושבים. במהלך החורף האחרון הפעילה החברה טיסות בין אילת ליעדים בפולין וליטא.

 

במהלך עונת החורף הקרובה (2017-2018) תשיק ריינאייר קווים חדשים בין נתב"ג למילאנו ולשלושה יעדים נוספים בפולין. יצוין כי מנהלי החברה הכריזו לאחרונה על כוונתם לפתוח 15 יעדי טיסה חדשים לארץ.

 

"הרחבת פעילותה של חברת ריינאייר בישראל היא צעד חשוב נוסף בפתיחת שמי ישראל לתחרות שתאפשר לישראלים רבים לטוס לחו"ל במחירים אטרקטיביים. כמו כן, היא תגדיל באופן משמעותי את היקף המבקרים בישראל", הוסיף השר כץ.