גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
לוח משרות
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 23.08.2017
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.623 +0.028
אירו 4.2575 -0.082
ליש"ט 4.6466 -0.375
100 יין 3.3165 -0.196
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

הבנות בין המובילים לנמל אשדוד: יוקצה כ"א נוסף, הנמל יהיה זמין 24/7

בעקבות פגישת חירום שהתקיימה בנמל אשדוד עם ועדת הנמלים של מועצת המובילים הוסכם כי הנמל יקצה כוח אדם נוסף וכי מרכז השירות הטלפוני יהיה זמין 24 שעות ביממה
09.08.17 / 11:04
מערכת השערים של נמל אשדוד. חלק גדול מהבעיות נפתרו
צילום: אבי רוקח
מערכת השערים של נמל אשדוד. חלק גדול מהבעיות נפתרו

ועדת הנמלים של מועצת המובילים קיימה ביום שני השבוע ישיבת חירום בנמל אשדוד בעקבות הפקקים והעיכובים להם גורמת המערכת החדשה להפעלת שערי הנמל שהחלה לפעול לפני כשבוע וחצי.

 

הטענה העיקרית שעלתה בפגישה על ידי המובילים היא שישנה תקלה שחוזרת על עצמה, והיא: כאשר נהג משדר שהוא מגיע לנמל, הוא מקבל אישור שהשידור שלו התקבל, אולם כאשר הוא מגיע בפועל לנמל, הוא מגלה בשער שהשידור שלו לא התקבל ועל כן הוא נאלץ לצאת מהנמל, ולהיכנס אליו שוב, זאת לאחר שהוא נאלץ לעמוד שוב בתור ארוך מאוד. בנוסף התלוננו המובילים כי אין מענה במרכז תמיכת לקוחות של הנמל.

 

איציק כהן, סמנכ"ל התפעול של הנמל אמר בישיבה כי: "לא קיימת מערכת מידע שתעלה לאוויר והכל יילך חלק. כאשר המערכת תקינה, הנהג נדרש לארבע לחיצות בלבד, ובתוך 10 שניות הוא בתוך הנמל. עשינו הערכת מצב, חלק גדול מהבעיות נפתרו וחלק עדיין לא, אך אנו מתחייבים שהן תיפתרנה בתוך יממה".

 

לדברי גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים: "לא יכול להיות שתעלה מערכת בסדר גודל כזה לאוויר, מבלי לצפות את כל הבאגים מראש. הפעלת המערכת שיבשה את כל הזרימה השוטפת בכניסות וביציאות מהנמל, והמצב הזה גורם להפסדים כבדים לחברות ההובלה, לנזקים ללקוחות ולעצבנות רבה בקרב הנהגים. גם ככה אנו סובלים ממצוקה של מחסור כבד בנהגים, ועכשיו בגלל המצב, נהגים רבים התייאשו ועזבו. יש לקחת בחשבון שציבור הנהגים מורכב גם מעולים חדשים שלא בקיאים בשפה ולכן מתקשים בהפעלת המערכת החדשה. אנו מבקשים מכם לשים את כוח האדם שיוקדש לנושא הזה בעדיפות ראשונה".

 

לדברי רובי פלך, מנהל חדר TOS בנמל: "בשנה הקרובה נשיק אפליקציה לנהגים שתיידע את הנהג שלא להגיע עד לשערי הנמל, למרות שהשידור שלו התקבל, כיוון שיש עומס. גם המערכת לזימון תורים שאמורה להיכנס לפעולה בעוד כחודשיים, אמורה לסייע לפתרון הבעיה הזאת".

 

לדברי מימי קושמרו, סגנית מנהלת הביטחון בנמל: "פרסמנו מראש את המידע למנהלי חברות ההובלה ולנהגים. כל השערים וכל הנתיבים פתוחים, למעט נתיבים שיש בהן תקלות טכניות שאותן אנו נסדר בהקדם האפשרי. אנו נבדוק את בעיית השידור וגם את בעיית חוסר המענה באת"ל. מעתה הכל אמור לעבוד. הקצנו יותר כוח אדם, אנחנו זמינים לכם 24 שעות ביממה, אנו לרשותכם".

 

הפגישה נערכה בהשתתפות איציק כהן, סמנכ"ל התפעול של נמל אשדוד, מימי קושמרו, סגנית מנהלת ביטחון בנמל, רובי פלך, מנהל חדר TOS בנמל, יו"ר המועצה גבי בן הרוש, מנכ"ל המועצה, דוד כוכבא, יו"ר ועדת נמלים עמיעד ליפשיץ וחברי וועדת הנמלים של מועצת המובילים: הזר זולטי מנכ"ל שא עפר, יורם לונדון מנכ"ל יוזמה גליל, אטרד עבו אל עסאל מנכ"ל אבו אל עסל, ישי צדוק מנכ"ל צדוק שירות לחקלאי ומוריס בן לולו מנכ"ל טרנס קול.

 

 





המגזין הדיגיטלי
גליון 910
פייסבוק

×