גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
לוח משרות
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 20.08.2017
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.624 -0.083
אירו 4.2514 +0.262
ליש"ט 4.6714 +0.079
100 יין 3.3235 +0.954
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

בתוך שנתיים: דואר ישראל פתח כ-350 מרכזי מסירת חבילות

כתוצאה מהמהלך זמני ההמתנה בסניפי הדואר הצטמצמו משמעותית ועומדים כיום על ממוצע של פחות מ-10 דקות לעומת כ-18 דקות בסוף 2015. במהלך מרץ נפתחו מספר שיא של מרכזי מסירה
05.04.17 / 11:20
בתוך שנתיים: דואר ישראל פתח כ-350 מרכזי מסירת חבילות
05.04.17
בתוך שנתיים: דואר ישראל פתח כ-350 מרכזי מסירת חבילות

שנתיים חלפו מאז החלה חברת דואר ישראל בפתיחת מרכזי מסירת חבילות מחוץ לסניפי הדואר, והיא מציינת בימים אלה כי הגיעה ל-350 מרכזי מסירה ברחבי הארץ, ועמם צמצום משמעותי בזמני ההמתנה בסניפי דואר ישראל. הוספת מרכזי המסירה הופכת את דואר ישראל לגוף הריטייל הגדול בישראל, עם למעלה מ-1,000 יחידות למסירת חבילות ודברי דואר רשום.

 

בעקבות הגידול בהיקפי הקניות, נפתח בחודש מרץ 43 מרכזי מסירה - מספר שיא שנפתח בחודש אחד -  בין היתר בערים פתח תקווה, חולון, בת ים, ראשון לציון, חיפה, אשדוד ותל אביב המדורגות כערים בהן מזמינים הכי הרבה חבילות מחו"ל. פתח תקווה מדורגת כעיר בה יש את כמות מרכזי המסירה הגדולה בישראל כיום עם 27 מרכזי מסירה. בסיכום שנת 2016 דורגה פתח תקווה במקום השלישי בהזמנות מחו"ל אחרי ראשון לציון ורמת גן.

 

על פי נתוני החברה, מדי חודש מגיעים כ-800 אלף לקוחות למרכזי המסירה, לעומת כ-3 מיליון לקוחות שמגיעים לסניפי הדואר בחודש. מדי חודש נמסרות בממוצע כמיליון חבילות במרכזי המסירה, ובשנה נמסרות כ-12 מיליון חבילות במרכזי המסירה לעומת כ-40 מיליון חבילות בשאר יחידות הדואר והדוורים, כך שכמעט כל חבילה חמישית נמסרת במרכז מסירה.

 

לדברי סמנכ"ל התפעול בדואר ישראל, חיים מזעקי: "בשנת 2016 נחתו מדי שבוע כמיליון חבילות אשר הוזמנו מחו"ל. על מנת לתת מענה מהיר לחלוקת הכמויות העצומות של החבילות, השקענו מאמצים רבים בשיפור השירות, כאשר אחד הפתרונות שאפשרו לנו להציע מענה מהיר ללקוחות, ללא כניסה להשקעות עצומות בכוח אדם ובמבני נדל"ן, היה חבירה לשותפים אסטרטגיים כמו שופרסל, ביג, קניוני עזריאלי, המשביר לצרכן וניו פארם ועוד, באמצעותם הצלחנו להגיע ליותר לקוחות בפרישה ארצית ולהציע מענה מהיר לקבלת חבילות באזורים העמוסים."

 

לדברי מזעקי, "הלקוח מקבל הודעת sms על הגעת החבילה למרכז המסירה הסמוך לביתו ויכול להגיע לאסוף את החבילה בזמן שנוח לו. כיום כ-300 ממרכזי המסירה ממוקמים בתוך חנויות פרטיות. מהלך פתיחת מרכזי המסירה אפשר לנו להציע ללקוחות לאסוף את החבילות בשעות פעילות מאוחרות יותר, כאשר נוח להם, וכמעט ללא המתנה. שיתוף פעולה זה סייע גם לעסקים אלו להיחשף לקהלי יעד חדשים, להגדיל את כמות המבקרים וכך גם להגדיל הכנסות. מבחינתנו זה win-win, שכן בעלי העסקים נהנים מגידול בנפח הפעילות, ואנו מורידים משמעותית את העומסים בסניפים, מצמצמים את זמני ההמתנה ומשפרים את חווית השירות ללקוחות".

 

 





המגזין הדיגיטלי
גליון 909
פייסבוק

×