מנכ"ל ממן בוועידת PORT2PORT: קיים מחסור חמור בכ"א מקצועי

התחייב כי חברת ממן תגייס 500 עובדים מקצועיים מדי שנה בשלוש השנים הקרובות. "מחסור בכוח אדם מקצועי מגביל את הצמיחה במשק"


12:27 ,23.06.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל ממן, עפר לינצ'בסקי, נשא דברים בוועידת PORT2PORT והתייחס לדברי שר התחבורה, מר ישראל כ"ץ, ולדברי מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, אשר נשאו דברים לפניו ודיברו על הניסיונות להגביר את הצמיחה והפריון במשק.

 

לדברי לינצ'בסקי, חברת ממן צמחה בשנת 2015 בכ-20% -  הצמיחה הגדולה בתולדות החברה מאז הקמתה - וכיום היא מנסה לגייס כ-500 עובדים לטובת המשך צמיחה ופעילות בדרום, באשדוד ובלוד. "אני לא יודע מה חושבים הרגולטורים, אבל קיים מחסור בכוח אדם מקצועי כגון נהגים,  נתבים, נטלים, מלגזנים, מחסנאים, דיילים. אין אפשרות להשיג בימינו עובדים מקצועיים והדבר מגביל בצורה מהותית את הצמיחה במשק".

 

לינצ'בסקי הפתיע את הנוכחים ואמר כי חברת ממן מתחייבת לקלוט בכל שנה בשלוש השנים הקרובות כ-500 עובדים חדשים לטובת הצמיחה בפעילות החברה. "אולי מישהו במשרדי הממשלה ירים את הכפפה וידאג שאחרי הדיבורים על ההשקעות ועל התמיכה יחשבו גם על כוח עבודה מקצועי שיגבה את כל הדברים הללו".

 

 

 

לינצ'בסקי הוסיף: "אני לא חושב שמישהו שעובד במסוף מטענים אווירי בנתב"ג – שדרכו עובר שני שליש מהיצוא האווירי של מדינת ישראל ועובד מסביב לשעון – עובד בעבודה פחות מועדפת מצעיר או צעירה שהשתחררו מהצבא ועובדים כמתדלקים בתחנת דלק".

 

לינצ'בסקי קרא למשרדי הממשלה לשים דגש ותשומת לב גם לדברים הללו אשר יכולים לסייע בצמיחה במשק הישראלי. "זה לא משווק, זה לא משודרג וזה לא נדחף על ידי משרדי הממשלה".