גודל גופן: א א א
AR EN
יום א' 23.04.2017
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
לוח משרות
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 23.04.2017
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.681 +0.464
אירו 3.9469 +0.269
ליש"ט 4.7201 +0.638
100 יין 3.3699 +0.295
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

איגוד לשכות המסחר: צפוי גידול במכירות רשתות השיווק בפסח

על פי סקירה של האיגוד, פסח 2017 צפוי להיות דומה לממוצע ברשתות השיווק וישקף עלייה של כ-17% ברכישת מזון, 120% ברכישת כלי בית ועלייה של כ-26% ברכישת מוצרי הלבשה והנעלה
06.04.17 / 10:12
איגוד לשכות המסחר: צפוי גידול במכירות רשתות השיווק בפסח
06.04.17
איגוד לשכות המסחר: צפוי גידול במכירות רשתות השיווק בפסח

במהלך החודש בו חל חג הפסח הקרוב צפוי גידול של כ-20% במכירות רשתות השיווק השונות, בהן מזון, הלבשה, מוצרי חשמל וריהוט לבית וכלי בית; זאת בדומה לעשר השנים האחרונות. כך עולה מסקירה שערך אגף כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר לקראת חג הפסח, אשר בחנה את התנהגות מדדי המכירות של הרשתות בשנים 2002 - 2017.

 

מהסקירה עולה עוד כי שנת 2017 צפויה להיות דומה לממוצע ברשתות השיווק ותשקף עלייה (לעומת החודש הקודם) של כ-17% ברכישת מזון, עלייה של כ-26% ברכישת מוצרי הלבשה והנעלה, עלייה של 120% ברכישת כלי בית, ועלייה של כ-34% ברכישות מוצרי חשמל וריהוט לבית.

 

לדברי אורן רווח, יו"ר חטיבת הרשתות הקמעונאיות באיגוד לשכות המסחר ומנכ"ל קבוצת אסתי לאודר בישראל (אלקליל), "התחרות הרבה בין רשתות השיווק השונות מציעה לצרכן מגוון מבצעים לחג וצפויה להביא לירידה במחיר המוצרים ובאפשרויות המימון של הקניה. זאת על אף ההכבדות הרגולטוריות והביורוקרטיות המתווספות חדשות לבקרים על הענף וכלל מגזר המסחר והשירותים. בנוסף לכך, תחום הקניות הדיגיטלי תפס בשנים האחרונות תאוצה ומהווה נתח שוק גדול ע"י הצרכן הישראלי הן לקניות בארץ ובחו"ל, והינו חלק נכבד מהקניות לחג ובכלל".

 

כלכלני האיגוד מציינים כי מסקירת השנים 2002 - 2017 עולה כי לעומת גידולי הרכישות בחודש החג, הרי שבחודש שלאחריו נרשמות ירידות ברכישות ברשתות השיווק: ירידה של כ- 8% במכירת המזון, ירידה של כ-17% במכירת מוצרי הלבשה והנעלה, ירידה של כ-23% במכירת מוצרי חשמל וריהוט לבית וירידה של כ-56% ברכישת כלי בית ומטבח.

 

 

 




המגזין הדיגיטלי
גליון 906
פייסבוק

×