DHL אקספרס ישראל משיקה טיסה יומית ישירה ומוקדמת מלייפציג

הקדמת הטיסה בשעה וחצי תאפשר שילוח מטען מאירופה ומהונג קונג לישראל, ולהיפך, בתוך 19 שעות ומהווה הבעת אמון של דויטשה פוסט בחברה בישראל


13:49 ,31.03.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח הבינלאומית DHL אקספרס ישראל מקדימה את הטיסה היומית הנוחתת בנתב"ג בכשעה וחצי  באמצעות טיסה ישירה מלייפציג, ללא עצירת ביניים באיטליה. זאת החל מתחילת חודש אפריל ובהשקעה של 4.5 מיליון אירו.

 

כאמור, הטיסה הישירה תגיע לישראל ממרכז המיון המרכזי בלייפציג (אחד משלושת מרכזי המיון הגדולים של DHL בעולם), ללא עצירת ביניים באיטליה ועפ״י דובר החברה, שינוי זה, בשילוב עם זמני האיסוף המאוחר בעולם והפיזור המוקדם בישראל, מייצר תהליך שילוח פשוט, קל ומהיר מאוד של שילוח טובין בין סוף יום העסקים ועד תחילת יום העסקים מעבר לים – מאירופה ומהונג קונג  ולהיפך - בתוך 19 שעות.

 

ב- DHLישראל ציינו הבוקר כי השקת הטיסה הישירה, בלוח הזמנים החדש, מהווה הבעת אמון של חברת דויטשה פוסט, החברה האם של DHL, בצמיחה של הכלכלה הישראלית ובגידול נתח השוק של הסניף הישראלי בצורה משמעותית.

 

נציין כי בשנים האחרונות מטפלת החברה בישראל בלמעלה ממיליון משלוחי ייבוא בשנה ומשרתת לקוחות עסקיים ופרטיים כאחד. הקדמת הפיזורים בישראל בשעה וחצי תאפשר העברה מוקדמת יותר ל-43 תחנות השירות של DHL ברחבי המדינה, במסגרת שיתוף פעולה עם רשת חנויות הנוחות מנטה של חברת דלק, מהם ניתן לאסוף משלוחי ייבוא 24 שעות ביממה , 7 ימים בשבוע.

 

מנכ"ל DHL אקספרס ישראל יאיר ביטון: "מדובר בשינוי שמהווה צעד משמעותי מאוד לשוק הישראלי. היצואנים והיבואנים הישראלים נמצאים בתחרות מתמדת עם יצרנים וספקים מקומיים. מימד הזמן והמרחק נותנת קדימות לאותה התחרות. האתגר הגדול שלנו היה למצוא דרך לשנע טובין, במרווח הזמן שבין סוף יום העסקים לתחילת יום העסקים מעבר לים. בעזרת תהליכים גלובליים והרשת שלנו בעולם, יחד עם הפיכת הטיסה לישירה והקדמתה, אני שמח להכריז כי מהיום הגלובליזציה מלאה וזמני האספקה שלנו מהירים מתמיד.

 

"הקדמת המטוס באה לענות על הצמיחה בהיקף משלוחי האקספרס, הנובעת, בין השאר, מגידול נתח השוק של סניף DHL  אקספרס המקומי ומהגידול בסחר האלקטרוני. וזהו השלב הראשון. בהמשך אנחנו צופים כי השילוב של הקדמת המטוס, יחד עם עליית מערכת שער עולמי של המכס, יאפשר same day delivery של משלוחי בערכים גבוהים ללקוחות באזור המרכז".