FedEx Express נרתמה למאבק בהתפשטות האבולה

החברה משתפת פעולה עם ארגונים הומינטריים וסוכנויות ממשלתיות ומשנעת ציוד רפואי לליבריה


11:59 ,29.10.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת FedEx Express העולמית נרתמה למאבק לבלימת נגיף האבולה. החברה משתפת פעולה עם מספר רב של ארגונים הומניטריים וסוכנויות ממשלתיות, לרבות Heart to Heart, Direct Relief, Project Concern International, AirLink והסוכנות האמריקאית לפיתוח בינלאומי (USAID), האחראית לתרומתה של ממשלת ארה"ב למאמצי הסיוע למיגור נגיף האבולה.

 

במסגרת שיתוף הפעולה, FedEx Express מסייעת בשינוע הציוד הרפואי החיוני למונרוביה, בירת ליבריה, אזור שנפגע קשות מהתפרצות נגיף האבולה.

 

בשבועות האחרונים שינעה FedEx Express לליבריה יותר מ-140 משטחים של ציוד לסיוע רפואי, החל ממסכות ומשקפי מגן רפואיים וכלה במדחומים ומזרקים, על מנת לתמוך בהקמה של ניידות טיפול באבולה.

 

פדקס ממנפת את הרשת הלוגיסטית הכלל-עולמית שלה ואת מומחיותה על מנת להעביר את הציוד במשאיות ובמטוסים מארצות הברית לאירופה כחלק ממשלוח מיוחד שתרמה. משם ממשיך המשלוח באמצעות חברת הובלה מצד שלישי ליעדו הסופי בליבריה.

 

בנוסף לציוד רפואי שנתרם ל-IMC עבור המאבק באבולה, פדקס סייעה גם בהעברת כ-2,500 ליטרים של חומר חיטוי לידיים למשרד הבריאות והרווחה של ליבריה. כמות זו תספיק ל-20 מרפאות למשך חודש ימים.