חברת הבלדרות הבינלאומית TNT אקספרס תשקיע 185 מיליון אירו בשיפור הביצועים, היעילות והשירות של רשת ההפצה היבשתית שלה באירופה.
המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה החדשה, Outlook , שהוכרזה השנה, ויימשך כארבע שנים.
ההשקעה תכסה תחומים שונים, לרבות: ציוד אוטומטי – רכישה של מסועי מיון חדישים במרכזי ההפצה הבינלאומיים בצרפת, גרמניה, בריטניה, ספרד, פולין, שבדיה ומדינות בנלוקס; מתקנים - פתיחה ו/או הרחבה של מתקני ומרכזי הפצה; מערכות ניתוב – פיתוח תוכנה וכלים למערכות תכנון ניתוב המשלוחים הבינלאומיים; רכישה של טריילרים חדישים.
ההשקעה מתווספת להשקעה מסיבית ברכזת ההפצה הראשית של החברה בליאז', בלגיה, עליה הוכרז השנה.
מנכ"ל החברה העולמית Tex Gunning: "האסטרטגיה החדשה מתמקדת בשיפור הביצועים והיעילות בכל התחומים, לרבות הרחבת האוטומציה ברכזות ומרכזי ההפצה, השקה של קמפיינים חדשים והתמדה במתן שירות מוביל שוק ללקוחות".