UPS משתתפת ביוזמה להעברת תרופות באמצעות רחפנים

ההשקה של הניסוי מתחילה ברואנדה. הרחפנים יהיו מסוגלים להעביר כ-150 משלוחים ביום


14:55 ,15.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

קרן UPS העניקה 800 אלף דולר עבור יוזמה המקדמת העברת תרופות מצילות חיים למדינות עולם שלישי באמצעות רחפנים. הקרן יצרה שיתוף פעולה עם חברת הרובוטיקה Zipline, ועם חברת Gavi, the Vaccine Alliance המתמחה בפיתוח רחפנים המעבירים תרופות מצילות חיים מסביב לעולם.

ההשקה של הניסוי מתחילה ברואנדה. הרחפנים יהיו מסוגלים להעביר כ-150 משלוחים ביום. המשלוחים הרפואיים יוכלו להציל חיים באותן המדינות בהן התשתיות הרפואיות והתחבורתיות ירודות. החשיבות הגדולה היא בתזמון הענקת הטיפול הרפואי שישתפר ויונגש לאוכלוסייה הזקוקה לו. השלב הראשון של הניסוי יתמקד במשלוחי מנות דם. 

השלב השני של הניסוי יכלול הרחבת הטיפולים המונגשים על ידי רחפנים כגון: חיסונים, טיפולים תרופתיים לאיידס, מלריה, שחפת ותרופות מצילות חיים נוספות. הצפי הינו שפרויקט הרחפנים ברואנדה יציל חייהם של אלפי בני אדם בשלוש שנים הקרובות וישמש כתכנית מטרה עבור מדינות נוספות.

"שותפות ציבורית-פרטית היא המפתח לפתירת חלק מהאתגרים שהעולם מתמודד עימם, כל שותף מעניק את תחום המומחיות שלו." מסר אדוארדו מרטינז, יו"ר קרן UPS. " UPS תמיד בוחנת דרכים חדשניות כדי לשפר את הלוגיסטיקה בעסקים, כמו גם בסיוע הומניטרי מציל חיים.  אנחנו שמחים על השותפות שיצרנו עם Gavi ו Zipline ונמשיך לתור אחר דרכים נוספות על מנת לפתח ולהפיץ חידושים מצילי חיים במדינות עולם שלישי ובעולם כולו."