חברות DHL ו-PayPal משיקים שיתוף פעולה חדש

השירות, אשר זכה לשם "יש דרך חזרה", מיועד לישראלים ומסייע להם ומקל על החזרת מוצרים באמצעות חברת DHL ומבלי הצורך לגשת לסניף הדואר


13:55 ,14.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ,PayPal ספקית התשלומים הדיגיטליים העולמית, וחברת השילוח הבינלאומית DHL, ישתפו פעולה ויאפשרו החזרה של מוצרים שנרכשו באינטרנט בארץ או בחו"ל, עם הנוחות בשירות הלוגיסטי של DHL ועם החזר כספי.

 

השירות, אשר זכה לשם "יש דרך חזרה", מיועד לישראלים אשר בתקופה זו נהנים מחגיגות קניות ברשת החל מסינגל'ס דיי הסיני ועד בלאק פריידי וסייבר מאנדי האמריקאים, ומסייע להם ומקל על החזרת מוצרים באמצעות חברת DHL ומבלי הצורך לגשת לסניף הדואר

 

 

"זה לא סוד כי הייבוא האישי כאן כדי להישאר", ציין יאיר ביטון, מנכ"ל DHL אקספרס בישראל. "התחזיות שלנו ב-DHL צופות גידול של כ-33% גידול בשנה בהיקף הייבוא האישי לישראל, וכיום כ-82% מהרוכשים עושים זאת גם בצורה מקוונת. מהניסיון הרב שלנו בתחום בארץ ובעולם, אנחנו יכולים לעדכן כי אחד החסמים המשמעותיים ביותר על החלטת רכישה בסחר אלקטרוני, הוא החשש מהצורך בהחזרה, ולמעשה למעלה מ-41% מהרוכשים בעולם ציינו כי זאת הסיבה העיקרית לאי-ביצוע הזמנה. זאת הסיבה שאנו שמחים מאוד לקחת חלק בשירות אותו הקימה PayPal וגאים להנגיש את שירות הבלדרות האיכותי שלנו לקהל הרחב".

 

אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal, מוסיף: "השקנו בשנה שעברה את שירות 'יש דרך חזרה!' והוא זוכה להצלחה גדולה. השירות, מקבל היום שיפור נוסף שמאפשר להחזיר מוצרים מבלי לגשת לסניף הדואר אלא דרך שימוש בשירות הבלדרות של חברת DHL. כך, שניתן כיום להחזיר בקלות ובמהירות כל מוצר שנרכש, מבית הלקוח או מקום עבודתו".