חברת DHL אקספרס חידשה הסכם החסות עם מכבי ת״א

חתמה השבוע על המשך הסכם החסות עם מכבי פוקס תל אביב לעונת 2017.18. היקף ההסכם נאמד ב-1.2 מיליון שקל. יאיר ביטון: מסתכלים על האנשים מאחורי המותג, הלקוחות והעובדים הפכו אוהדים מושבעים


10:44 ,25.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אקספרס חתמה השבוע על המשך הסכם החסות עם מכבי FOX תל אביב, לעונת 2017/18. היקף ההסכם נאמד ב-1.2 מיליון שקל. מחברת DHL ישראל נמסר כי המשך החסות, שהחלה בשנת 2011, מעיד על ההערכה ההדדית והשותפות הטבעית בין שתי קבוצות מנצחות שמתאפיינות בחתירה מתמדת למצוינות ולשבירת שיאים חדשים.

 

אלי דריקס, משנה למנכ״ל מכבי תל אביב: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה המתמשך. חברת DHL ומכבי ת"א הולכים יד ביד כבר עונה שביעית ברציפות, ואין ספק שהם שותפים רציניים ומלאים לדרך שלנו, ואנו מברכים אותם על כך. זהו חיבור טבעי בין שני מותגי על, הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית, ואני מודה למנכ"ל DHL ישראל, יאיר ביטון, על החיבור הנפלא בין הצדדים".

 

"אנו מאמינים בשותפות לטווח ארוך והשקעה בספורט הישראלי", אומר יאיר ביטון, מנכ"ל DHL אקספרס ישראל. "הצלחה, תארים ואליפויות הן מטרות חשובות אך הדרך אותה אנו עוברים עם המועדון משנת 2011 והערכים המשותפים של הישגיות, מהירות ותשוקה להצליח חשובים לא פחות. בזכות דברים אלו אנו מנצחים יחד. אני מאחל למכבי הצלחה רבה בעונה הקרובה. דרך הפעולה שלנו בעסקים לא שונה מהדרך שבה אנחנו בוחנים חסויות: אנחנו קודם כל מסתכלים על האנשים מאחורי המותג, ומאמינים לחלוטין בהנהלת מכבי".

 

"מהתקופה הראשונית שבה התחלנו עם החסות למועדון, הלקוחות והעובדים שלנו הפכו לאוהדים מושבעים, אשר זוכים במנויים ובכרטיסים במסגרת מבצעי תגמול שונים, לרבות אירוח VIP במשחקים חשובים".

 

לדברי יונתן איבגי, סמנכ"ל השיווק של DHL אקספרס, מדובר בסיפור הצלחה. "מאז השותפות עם מכבי תל אביב המודעות למותג שלנו בישראל צמחה בצורה משמעותית, אין דרך טובה יותר לתאר את דרך הפעולה שלנו בעולם משלוחי האקספרס מאשר להסביר את המבצע הלוגיסטי מאחורי כל משחק באירופה. מורגש שמכבי תל אביב היא הקבוצה של המדינה, ורמת ההזדהות איתה גבוהה מאד. הלקוחות שלנו נלהבים מהקשר, וכאשר אנחנו יוצאים במבצע שבו ניתן לזכות בכרטיס או מנוי, ההיענות תמיד עולה על הציפיות".

 

החסות לקבוצת מכבי תל אביב בכדורסל משתלבת במדיניות DHL העולמית, המשקיעה מעל 25% מתקציבי השיווק שלה בחסויות, רובן בתחום הספורט. בין החסויות הלוגיסטיות של DHL בעולם ניתן לציין את החסות הראשית לאליפות העולם ברוגבי; באיירן מינכן, המחזיקה ב-25 אליפויות גרמניה וב-5 גביעי ליגת האלופות, שאיתה נחתם ב-2014 הסכם חסות ל-6 שנים; סבב המרוצים העולמי פורמולה 1, המציב אתגר לוגיסטי יוצא דופן של שינוע אלפי טונות של כלי רכב מתוחכמים וציוד יקר ורגיש בין 20 מסלולים על פני חמש יבשות, מועדון הכדורגל האנגלי לסטר, שהפתיע וזכה באליפות אנגליה ב-2016 ועוד

 

חברת DHL אקספרס הינה אחת מהחברות המובילות בעולם במתן שירותי שילוח אקספרס, הובלת מטענים, אחסון והפצה, ופתרונות גלובליים לשרשרת האספקה ב-220 מדינות, והכל תחת קורת גג אחת. DHL ישראל מתמחה בתחום משלוחי האקספרס ומעסיקה כ-420 עובדים.