חברת UPS בישראל מרחיבה את מערך השירות ונקודות האיסוף של מוצרים

ג'וני אלסטר סמנכ"ל הפיתוח של UPS בישראל: השירות מאפשר ללקוח הקצה ליהנות מאיסוף והחזרה של מוצרים הנרכשים אונליין בשעות הנוחות והמתאימות ביותר עבורו


11:43 ,03.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ג'וני אלסטר סמנכ"ל הפיתוח של UPS בישראל, התארח בוועידת ישראל השנתית למסחר אלקטרוני GoeCommerce)), במסגרתה הוא הרצה בנושא פתרונות ה-Last Mile וחוויית הלקוח. אלסטר ציין כיUPS  בישראל מעניקה את שירות ה- PickUPהייעודי לפתרונות ה-Last Mile. לדבריו, השירות נמצא בפריסה ארצית של מאות חנויות, ומאפשר ללקוח הקצה ליהנות מאיסוף והחזרה של מוצרים הנרכשים אונליין בשעות הנוחות והמתאימות ביותר עבורו. מלבד זאת, לאור שיתוף הפעולה עם פז, לקוחות החברה יכולים לאסוף את הפריטים שנרכשו בכל שעות היממה במאות לוקרים הנמצאים בשטחי תחנות הדלק פז.

 

עוד הוסיף אלסטר, כי כיום הלקוחות מצפים לקבל את המשלוחים במהירות ובכל מקום אפשרי. בכדי להתמודד עם האתגר הנוכחי, UPS בישראל מקדמת כלי הפצה טכנולוגיים המעניקים מעטפת שלמה של פתרונות אישיים מותאמים ללקוח - החל מעדכון בהודעת SMS שהחבילה הגיעה לשדה התעופה וכלה בהמשך הטיפול על ידי צאט בוטים היודעים לענות על שאלות הלקוח ולתת מענה אישי בהתאם לצרכיו.