אוסטריאן איירליינס: הנוסעים יוכלו לשלוח מעתה את המטען בעמדות אוטומטיות

שירות עצמי זה מתאפשר כעת רק בשדה התעופה של וינה. לקוחות החברה יוכלו גם להדפיס את תוויות המזוודה בעצמם בבית ולחסוך זמן יקר בשדה התעופה


11:46 ,06.12.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מהיום, 6 בדצמבר, נוסעי אוסטריאן איירליינס הממריאים משדה התעופה בווינה יוכלו למסור בעצמם את המטען האישי שלהם באחד מ-16 דלפקי בידוק בשירות עצמי. שדה התעופה של וינה ואוסטריאן איירליינס התקינו את מכונות מסירת המזוודות בטרמינל 3 לאחר שלב ניסוי שהסתיים בהצלחה. המטרה המשותפת בהתקנת דלפקי בידוק ושליחת מטען בשירות עצמי היא להבטיח בידוק מהיר יותר לפני הטיסה, כמו גם להרחיב את היצע השירותים לנוסעי אוסטריאן איירליינס.

 

"בשלב הניסוי של השירות התקנו שתי מכונות ולהפתעתנו הן התקבלו בהתלהבות על ידי הנוסעים, "אמר מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, רולף קולר. "בעתיד, לקוחותינו יוכלו לבחור מבין מסירת המטען לנציגי החברה בדלפק רגיל לבין מסירת המטען בדלפקי השירות העצמיים, המאפשרים להם לקצר את זמן המתנה."

 

כרטיס תקף לעלייה למטוס הוא כל שנדרש לנוסע כדי למסור את מטענו לטיסה. כרטיס העלייה למטוס מונפק באופן אלקטרוני לאחר ביצוע צ'ק-אין לטיסה באתר האינטרנט של אוסטריאן איירליינס או בטרמינל 3 באחת ממכונות הבידוק. ארבעים ותשעה מכונות בידוק עצמיות זמינות לשירות הנוסעים בשדה התעופה של וינה. בשלב השני, הנוסעים יניחו את המזוודה על המסוע ויסרקו את הברקוד שעל התווית באמצעות מכשיר ידני.

 

בנוסף להרחבת השירות לנוסעי אוסטריאן איירליינס בשדה התעופה של וינה, החל מהיום, לקוחות אוסטריאן איירליינס יוכלו להדפיס את תוויות המזוודה בעצמם בבית. אפשרות זו תהיה זמינה בשלב הראשון לטיסות הממריאות מוינה לאמסטרדם, ציריך ומיאמי. ואיך זה יעבוד? הנוסעים ידרשו להזין את מספר המזוודות בתהליך הצ'ק אין באינטרנט ותוויות המזוודות יהיו מוכנות להדפסה במקביל לכרטיס העלייה למטוס. לאחר מכן נותר רק להצמיד את התווית למזוודה, להניח את המזוודה במכונת הבידוק ולחסוך זמן בשדה התעופה.