אייר אירופה מכפילה את מספר המושבים שלה לתל אביב

חברת התעופה הספרדית תטוס 6 פעמים בשבוע בקו בין תל אביב למדריד החל מחודשיולי, ותפעיל בקו מטוס דרימליינר


12:25 ,19.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה אייר אירופה הודיעה בסוף השבוע במסיבת עיתונאים כי היא מכפילה את מספר המושבים שלה ומתחילה לטוס במטוס הדרימליינר לתל אביב, בנוסף מוסיפה החברה עוד טיסות בימי שלישי וחמישי ובכך תטוס לישראל 6 פעמים בשבוע החל מחודש יולי 2017.  

 

הטיסות יופעלו במטוס החלומות החדיש מדגם בואינג 787 למדריד ומשם ניתן להמשיך ליעדים בדרום אמריקה במטוסי החברה החדשים.

 

אייר אירופה הינה חברת התעופה המובילה למרכז ודרום אמריקה ומשרתת מעל ל-50 יעדים בעולם, בניהם בואנוס אייריס, לימה, סאו פאולו, מונטיודאו, קאנקון, הוואנה ועוד. החברה הצטיידה ב-20 מטוסי בואינג מסוג דרימליינר 787 חדישים, אשר חלקן נכנסו לשירות כבר במהלך 2016.

 

אנה טרבסי, מנהלת המסחר והמכירות של אייר אירופה: "התחלנו את הפעילות שלנו בישראל לפני כשנה וחצי ולשמחתנו החברה עברה את רף הציפיות והתחזיות שלנו לשנה הקרובה. כחלק ממנוע הצמיחה החלטנו על הגדלת הקיבולת בקו לישראל ב-50% והפעלת הקו במטוסי הדרימליינר המצביע על התמיכה והאמון בקהל הישראלי".

 

מתחילת 2017 נרשמה עלייה של כ-47% במספר הנוסעים מישראל לעומת התקופה המקבילה אשתקד עם אייר אירופה - נתון יוצא דופן. אנו מציעים לנוסעים מישראל מלבד טיסות למדריד ורחבי ספרד גם טיסות קשר נוחות לרחבי דרום ומרכז אמריקה וארה"ב - ולכן החלטנו להפעיל בקו לישראל את מטוסי הדרמליינר בעקבות הביקוש מצד הקהל הישראלי"

 

חברת טל תעופה הנצגיה הרשמית והבלעדית של אייר אירופה בישראל.