אל על מטענים: מהפכה משמעותית עם הפיכת ישראל לטרנזיט האב

רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים באל על, הציג באירוע לקוחות שהתקיים בבוקר את מוצר "טרנזיט טו גו" אשר הופך את ישראל כטרמינל בינלאומי לסחורות מכל מקום לכל מקום


13:50 ,21.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת המטענים של אל על ערכה הבוקר אירוע ללקוחות בבארות יצחק אליו הגיעו כמאתיים איש מלקוחות החברה.

 

רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים באל על, נשא דברים והודה בראש ובראשונה ללקוחות ולעובדי החברה אשר מתכוננים למהפכה בדמות מטוסי הדרימליינר "שהולכים לשנות את חוקי המשחק", כדבריו.

 

שפירא ציין כי אל על מטענים שואפת להיות החברה המובילה בשוק הישראלי וכי היא מתכוונת לתת את מגוון הכלים והמוצרים לשוק הישראלי .

 

"היום אנחנו משיקים שני מוצרים חדשים" , אמר שפירא, והציג את "טרנזיט טו גו" אשר למעשה מציג את ישראל כטרמינל האב בינלאומי לסחורות מכל מקום לכל מקום - ממש כמו הסלוגן החדש של אל על.

 

"יש לנו שיתופי פעולה עם הרבה מאוד חברות ואינטר-ליין. אנחנו כבר היום מסיימים באופן רשמי את הפיילוט של המוצר הזה ומשיקים אותו, ואני רוצה להודות לאנשי המכס שמסייעים לנו מאד בשיפור המערכות על מנת לטפל במשלוחי טרנזיט, לחברת ממן שנערכת לנושא עם יועצים ועם הכנת יחידות מיוחדות לנושא. מדובר פה במהפכה משמעותית שאחוז מאוד גדול מהקיבולת של אל על יימכר במוצר הזה. אני רוצה לציין שבפיילוט הובלנו כבר 3,000 טון – העסק עובד, ועם כניסת מטוסי הדרימליינר נראה לזה פוטנציאל הרבה יותר גדול.

 

שפירא הזכיר בנוסף את המוצר "קרגו פוקוס" שמיועד למשלוחים יקרי ערך חפצי אמנות, תערוכות – "חשוב מאד להכיר את המוצרים ולמכור אותם ללקוחות הקצה. לפעמים בגלל חוסר היכרות לא מוכרים את זה ללקוח וזה יכול לחסוך מיליוני דולרים. אני מאמין שהלקוחות ישמחו שאתם כמשלחים מביאים להם את המוצר הזה".

 

שפירא הזכיר בקצרה גם את קרגו פארמה ואמר כי בקרוב החברה תתחיל לעבוד על איפיון מוצרי הפארמה. "יש לנו יכולות בתחום הפארמה. פתחנו מחסן מוכר טמפרטורה בלונדון ואנחנו מחפשים מחסן דומה בניו יורק. גם המחסן שלנו בליאז' נחנך ממש בימים אלה ומשדרג את היכולות שלנו בתחום הפארמה".