אתיופיאן איירליינס מתרחבת ורכשה 10 מטוסי איירבוס

חברת התעופה המפעילה מנתב"ג 14 טיסות שבועיות לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר גדול של יעדים ביבשת אפריקה ואסיה התברגה לרשימת 50 חברות התעופה המובילות בעולם


13:33 ,10.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה אתיופיאן איירלינס המפעילה מנתב"ג 14 טיסות שבועיות (פעמיים ביום) לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר גדול של יעדים ביבשת אפריקה ואסיה הודיעה היום על רכישה נוספת של עוד 10 מטוסי איירבוס מדגם A350-900. המטוסים מתווספים לצי גדול של  מטוסי החברה ביניהם איירבוס ודרימליינר 787 שמחזיקה החברה.

 

הרכש החדש מבסס את מעמדה של אתיופיאן איירליינס כאחת מהחברות המובילות והמודרניות בעולם התעופה, כאשר רק לאחרונה החברה נכללה ברשימת 50 חברות התעופה הטובות בעולם.

 

TEWOLDE GEBREMARIAM מנכ"ל חברת אתיופיאן איירליינס אמר כי: "מטוסי האיירבוס החדשים יאפשרו לנו להגדיל את מספר הטיסות ולהרחיב את פריסת היעדים של אתיופיאן איירליינס באסיה, אפריקה, אירופה והמזרח התיכון. בחרנו להזמין את מטוס האיירבוס A350-900  בזכות היעילות שלו, צריכת הדלק הנמוכה יחסית, המהירות והנוחות שלו".

 

פסיקה קטמה, מנהלת סניף אתיופיאן איירליינס בישראל, ציינה כי: "אנו עדים לכך שאתיופיה הפכה להיות יעד מאוד מבוקש בקרב הקהל הישראלי במיוחד לטיולים באיזורי הדרום והצפון של המדינה ולפיכך אנו מפעילים שתי טיסות יומיות מנתב"ג לאדיס אבבה במחירים אטרקטיביים עם שירות מלא ובמטוסים החדשים של החברה. בנוסף החל מאמצע יוני אפשרנו לקהל הישראלי להנפיק אשרת כניסה מקוונת לאתיופיה באתר ייעודי.

 

לאחרונה זכתה איתיופיאן בפרס "חברת התעופה של השנה באפריקה" לשנת 2017, מטעם סקר SKYTRAX זו השנה השנייה ברציפות. הפרס הוענק לה בהוקרה על המשך הצמיחה המהירה, הגידול ברווחיות ותרומתה הבולטת לפיתוח התעופה ביבשת.