דלתא איירליינס דורגה כחברת התעופה האמריקאית מספר 1

חברת התעופה דורגה זאת השנה השישית ברציפות, על ידי מגזין 'ביזנס טראוול ניוז' כאשר היא זוכה במקום הראשון בכל 10 קטגוריות הסקר


11:17 ,23.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

דלתא איירליינס דורגה זו הפעם השישית ברציפות כחברת התעופה האמריקאית מספר 1 על ידי מגזין Business Travel News (BTN), כאשר היא זוכה במקום הראשון בכל 10 קטגוריות הסקר. ההישג מעיד על הביצועים היוצאים מן הכלל ועל ההובלה של עובדי דלתא בכל הקשור לשירות ללקוח שהם מעניקים מדי יום.

 

"מדי שנה אנו מציבים לעצמנו את הניצחון בסקר BTN כמטרה חשובה, וכל 80 אלף עובדי דלתא שמים פעמיהם להשגתה על ידי מתן השרות הטוב ביותר על פני הגלובוס", מסר סטיב שיר, נשיא דלתא למכירות בינלאומיות. "הפרס מציין 6 שנים רצופות בהן דלתא עלתה בביצועיה על מתחרותיה בעיני קהילת הנוסעים העסקיים ושנה רביעית ברציפות להיותה מדורגת ראשונה בכל הקטגוריות. ההישג והכתרתנו כמספר 1 בפעם נוספת השנה על ידי קוראי BTN, נותנים תוקף למחויבות שלנו להעניק ללקוחות שלנו חוויית טיסה ללא פשרות".

 

מצביעי BTN, אשר מנהלים עשרות מיליארדי דולרים בתקציבי נסיעות שנתיים, בחרו את חברת התעופה האמריקאית הטובה ביותר בהתבסס על תפיסותיהם את ביצועי חברת התעופה בנושאי תכניות לקוחות מועדפים, הענקת שירות, תמורה לעלות ועוד. אף חברת תעופה אחרת לא נבחרה במשך 6 שנים רצופות כחברה מספר 1 מאז החל הסקר השנתי של המגזין לפני 19 שנים.

 

"הגישה החדשנית שלנו לעסק הזה, היא אשר מבדילה את דלתא מהמתחרות שלנו", מסביר בוב סומרס, סגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות בדלתא איירליינס. "החדשנות הזאת הינה תשובה לרצון הלקוחות שלנו. אנו מבקשים היזון חוזר ממנהלי התיירות של החברות העסקיות ומנוסעים עסקיים, בין היתר באמצעות קבוצות מיקוד, השתתפות בישיבות מועצות מנהלים והעמדת מוקדים טלפוניים. אנו מאזינים, פועלים, מקשיבים בשנית ובונים את הפעילות העסקית שלנו סביב צרכיהם".

 

מחברת התעופה נמסר כי היא הגיעה למיצובה הגבוה בקרב הלקוחות על ידי השגת ביצועי שיא תפעוליים ובמספר הנמוך ביותר של ביטולי טיסות בקרב חברות התעופה האמריקאיות. ההשקעות השנה בחברות העסקיות היו עצומות ובין היתר דלתא הציגה מחשבון כיס תפעולי המאפשר לנוסעים העסקיים לתכנן את טיסותיהם ולכמת את החיסכון הכספי שלהם בכך שהם בוחרים בטיסות של דלתא.

 

שיפורים וחידושים לרוחב כל הפעילות העסקית של דלתא מסייעת לנוסעים העסקיים לחוות טיסה ללא לחצים ומתח כמו: טכנולוגיה למעקב אחרי המטען במהלך כל הנסיעה, פיתוח חדשני של אפליקציה המקלה ומפחיתה את הלחץ של הנוסעים לקראת נחיתתם והעצמה ועדכון שוטף של אפליקציית FLY DELTA.