היינאן איירליינס משיקה קו טיסות ישיר לשנחאי

זהו הקו השני של החברה בישראל, לאחר שלפני כשנה השיקה את הקו לבייג'ינג – ובחודש ספטמבר מוסיפה טיסה שבועית חמישית בקו זה בשל הביקושים. השר לוין: מברך על פתיחת קו ישיר נוסף לישראל


13:48 ,11.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

משרד התיירות והיינאן איירליינס מודיעות הבוקר על חתימת הסכם שיווק לפתיחת קו תעופה סדיר חדש בין שנחאי ובין תל אביב. מהלך זה הופך את היינאן איירליינס לחברת התעופה הראשונה שמפעילה טיסות סדירות ישירות בין בירתה הכלכלית של סין ובין ישראל. בעקבות החתימה על ההסכם, החל מהיום ניתן להזמין כרטיסים לטיסות אלו.

 

בשנה האחרונה חל זינוק במספר התיירים ואנשי העסקים המגיעים לישראל מסין. קו התעופה החדש צפוי להוביל לזינוק נוסף במספרם של המבקרים הסינים בישראל ומהווה גם בשורה צרכנית לנוסע הישראלי - יעד חדש במזרח. כניסתה של היינאן איירליינס לשמיי ישראל לוותה בהוזלת מחירים משמעותית, וכך צפוי גם להיות בקו החדש.

 

החל מ-12 בספטמבר השנה, תפעיל היינאן איירליינס שלוש טיסות שבועיות ישירות לשנחאי (לשדה התעופה פודונג – PVG) בימים א', ג', ה' במטוסי דרימליינר חדישים (על פי רוב - 787-900). הטיסות יצאו מנתב"ג ב-13:55 שעון מקומי וינחתו בשנחאי ב-5:30 למחרת. הטיסות יצאו משנחאי בימים א', ג', ה' ב-1:25 לפנות בוקר וינחתו בנתב"ג ב-8:30 באותו יום.

 

החברה גם החליטה על הוספת טיסה בקו תל אביב–בייג'ינג לאור הביקושים בחודש ספטמבר, שיתווספו לארבע הטיסות השבועיות הקבועות.  החברה תופסת היום כ-63% משוק הטיסות הישירות לסין וממנה, כאשר כ-30% מהנוסעים ישראלים וכ-70% סינים. בחודשים ינואר-אפריל 2017 נכנסו לישראל 35,800 תיירים מסין ונרשם זינוק של 116% בתנועת התיירים מסין לישראל.

 

שר התיירות יריב לוין: "אני מברך את חברת היינאן על פתיחת הקו משנחאי - קו ישיר נוסף לישראל שיביא לשיאים חדשים במספרי התיירים מסין. שמנו לנו למטרה לעודד ולסייע לחברות תעופה לפתוח קווים ישירים מיעדים מוטי תיירות נכנסת לישראל, ואני שמח שחברת היינאן מביעה בנו אמון וממשיכה בשיתוף הפעולה עמנו ובפעילותה בארץ".

 

לי ליאנג, מנכ"ל היינאן אירליינס: "אנו נרגשים מאוד להכריז על פתיחת קו ישיר חדש לשנחאי ומודים לשר התיירות ולמשרדו על התמיכה החשובה במהלך. אין לפתיחת קו נוסף פחות משנה וחצי לאחר פתיחת הקו המקורי מבייג'ינג תקדים בחברה. מדובר בהבעת אמון מדהימה מצד מטה החברה בשוק הישראלי ובשיתוף הפעולה שלנו עם ממשלת ישראל. אנו נמשיך לספק לנוסע הישראלי מוצר פרימיום במחירים מעולים. את הטיסות לשנחאי נפעיל במטוסי דרימליינר 787-900 חדישים ובקרוב נזכה לראות דיילים ישראלים משרתים את קהל הלקוחות הישראלי ההולך וגדל שלנו כחלק ממאמצינו להתאים את המוצר לשוק הישראלי".

      

חברת היינאן איירליינס הינה חברת התעופה הסינית היחידה הזוכה לחמישה כוכבי דירוג של Skytrax. החברה מפעילה מטוסי אירבוס A330 בקו שלה לבייג'ינג ותפעיל כאמור מטוסי דרימליינר (בויינג 787-900) חדישים בקו לשנחאי. בשבוע הבא תערוך החברה ימי מיון וגיוס צוותי אוויר ישראלים בתל אביב כחלק מאמציה להמשיך ולהתאים את המוצר שלה לשוק הישראלי.