היינאן איירליינס תפעיל קו תעופה שלישי בין סין לישראל

הגישה היום לרשות התעופה האזרחית בקשה להפעיל קו תעופה חדש בין גואנגג'ואו שבדרום סין לישראל. השר כץ: תמריץ למימוש הפוטנציאל הענק של תיירות נכנסת מסין


11:55 ,25.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס הגישה היום לרשות התעופה האזרחית (רת"א) בקשה להפעיל קו תעופה חדש בין גואנגג'ואו שבדרום סין לישראל.

 

חברת היינאן איירליינס הסינית מבקשת להפעיל בעונת החורף הקרובה שלוש טיסות שבועיות בין גואנגג'ואו לנתב"ג, במטוסי בואינג 787. מדובר בקו התעופה השלישי שהיינאן תפעיל לישראל.

 

היינאן איירליינס מפעילה כיום 4-5 טיסות שבועיות בין נתב"ג לבייג'ין, לצד חברת אל על. החל מ-12 בספטמבר 2017, תפעיל החברה גם שלוש טיסות שבועיות בין נתב"ג לשנחאי.

 

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ ציין כי הגדלת היעדים בין ישראל לסין צפויה להעניק תמריץ למימוש הפוטנציאל הענק של תיירות נכנסת מסין ותגדיל את החשיפה של ישראל כיעד תיירותי מבוקש.

 

"מדובר במאות אלפי סינים, המעריצים את ההיסטוריה של עם ישראל ואת האתרים היהודיים, המושכים אליהם מיליוני מבקרים מכל העולם" הוסיף השר כץ.

 

יצוין כי במחצית הראשונה של שנת 2017 גדל מספר התיירים מסין ב-75%. בששת החודשים הראשונים של שנת 2017 נרשמו 61 אלף כניסות של תיירים מסין לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

השר כץ הוסיף כי הרחבת הטיסות למזרח הרחוק בכלל ולסין בפרט מבוצעת במסגרת רפורמת השמיים הפתוחים, המהווה את המהפכה הצרכנית הגדולה בישראל בחמש השנים האחרונות. "הרפורמה מאפשרת לצרכן הישראלי לרכוש כרטיסי טיסה לעשרות יעדים חדשים, בכל רחבי העולם, במחירים זולים במיוחד".