המזה"ת: צפי לצמיחה במכירות המטוסים הפרטיים במהלך 2017

מנכ"ל חברת "סקאיי פריים" העריך כי בשנת 2017 הצמיחה של השוק למטוסים פרטיים במזרח התיכון תגיע ל-10% בעיקר בשל הצפי לעליית מחירי הנפט


10:09 ,08.12.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

בשנתיים האחרונות חלה האטה במכירות המטוסים הפרטיים במזרח התיכון, וזאת בשל מחירו הנמוך של הנפט. עתה, עם הצפי לעליית מחירי הזהב השחור, ישנן הערכות כי מכירות המטוסים הפרטיים במהלך 2017 ישיגו צמיחה משמעותית.

 

רוב דיקאסטרי, מנכ"ל חברת "רויאל ג'ט", הצהיר במהלך תערוכת המזרח התיכון למטוסים פרטיים הנערכת בדובאי, כי שוק המטוסים הפרטיים במזרח התיכון ממשיך לצמוח למרות האתגרים הרבים ובראשם מחיר הנפט הנמוך. הוא הדגיש כי שווקים אחרים בעולם למטוסים פרטיים סובלים מירידה משמעותית בצמיחה.

 

סאלם אלמזיני, מנכ"ל חברת "סקאיי פריים" העריך כי בשנת 2017 הצמיחה של השוק  למטוסים פרטיים במזרח התיכון תגיע ל-10% בעיקר בשל הצפי לעליית מחירי הנפט. הוא הוסיף כי הירידה במכירת מטוסים פרטיים בשנתיים האחרונות נבעה בעיקר מקיצוץ בהוצאות הממשלתיות.

 

דייוויד לונגרידג', נשיא חברת בואינג למטוסים עבור אנשי עסקים, אמר במהלך התערוכה כי המכירות העולמיות של בואינג, ירדו במהלך 2016 בכ-50% והסביר כי הברקזיט והבחירות בארה"ב הביאו לדחיית ההחלטות בדבר רכישת מטוסים פרטיים.