חברת Charlie Airlines תחל לפעול בקו נתב״ג - לרנקה

חברת התעופה הקפריסאית תפעיל קו תעופה סדיר בקו החל מ-5 ביוני. מצטרפת לשבע חברות תעופה נוספות המפעילות 55 טיסות שבועיות בקו זה


11:31 ,25.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הקפריסאית  CHARLIE AIRLINES תפעיל קו תעופה סדיר בין נתב"ג ללרנקה, החל מ-5 ביוני 2017. זאת, במסגרת מדיניות  השמיים הפתוחים, שהנהיג שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.

 

CHARLIE AIRLINES תפעיל בקו תל אביב - לרנקה שלוש טיסות סדירות שבועיות, והיא מצטרפת לשבע חברות תעופה נוספות, הפועלות כיום בקו ומפעילות במשותף 55 טיסות שבועיות בין ישראל לקפריסין.

 

החברות הפועלות בקו הן: ארקיע, עם 14 טיסות שבועיות, אל-על וישראייר, עם 7 טיסות שבועיות כל אחת, אג'יאן איירליינס, עם 9 טיסות שבועיות, חברת טוס, עם 9 טיסות שבועיות, קובלט אייר ובלו אייר, עם 4 טיסות שבועיות כל אחת.

 

השר כץ מסר בנוסף כי חברת התעופה הסינית, היינאן איירלינס הגישה בסוף השבוע שעבר בקשה לרשות התעופה האזרחית (רת"א) להפעיל טיסות ישירות בין שנחאי לנתב"ג, החל מ-12 בספטמבר ועד ל-28 באוקטובר 2017. החברה מתכוונת להפעיל בקו 3 תדירויות שבועיות, במטוסי בואינג 787 ואיירבוס 330.

 

שר התחבורה ציין כי הגדלת מספר חברות התעופה הרשאיות להפעיל טיסות סדירות לישראל הינו יעד אסטרטגי לאומי של המדינה. "אנחנו ממשיכים לפתוח את שדות התעופה בישראל ומנחיתים את המחירים כדי שהמהפכה הצרכנית תגיע לכל בית והציבור הישראלי יהיה המרוויח העיקרי", הוסיף השר כץ.