ישראייר: גידול של 60% במספר הנוסעים מתחילת השנה

על פי נתוני רש"ת חברת ישראייר הטיסה בחודש יולי מעל ל- 100 אלף נוסעים לעומת כ- 83 אלף נוסעים אשתקד, גידול של מעל ל- 23%. שומרת על מקומה כחברת התעופה הישראלית השנייה בגודלה


12:40 ,08.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

דו"ח רשות שדות התעופה פורסם היום ולפי התוצאות ישראייר הינה חברת התעופה הישראלית היחידה שגדלה גם בחודש יולי. על פי נתוני רש"ת חברת ישראייר הטיסה בחודש יולי מעל ל- 100 אלף נוסעים לעומת כ- 83 אלף נוסעים אשתקד, גידול של מעל ל- 23%.

 

מתחילת השנה הטיסה ישראייר מעל ל- 354 אלף נוסעים עם גידול של קרוב ל-60%. בכך שומרת ישראייר על מקומה מתחילת השנה כחברת התעופה הישראלית השנייה בגודלה ומתמקמת בין 5 חברות התעופה המובילות בנתב"ג מתחילת השנה.

 

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר: "בחודש יולי השנה רואים גידול משמעותי ביעדים כגון: קפריסין, רומניה שהפכה ליעדי לטיולי משפחות ומונטנגרו. מרבית הנוסעים רכשו את הטיסה במסגרת חבילה או טיול מאורגן. האסטרטגיה של יצירת חופשה משתלמת ומתן ערך אמיתי ללקוחות נושאת פירות. הלקוח הישראלי מראה שיותר חשוב לו שהעסקה תשתלם מאשר לקבל ארוחה בטיסה או להמריא מטרמינל 3. אני בטוח שגם בחגים יעדים כגון באקו, גיאורגיה ומונטנגרו ימשיכו לצמוח".