ישראייר קולטת 20 טייסים חדשים

חברת ישראייר נערכת לגידול משמעותי נוסף ונערכת למיונים לקראת קורס הטיס של החברה שייפתח בחודש אוקטובר. על הטייסים להיות, בין היתר, אזרחים ישראלים ובעלי ניסיון טיסה של 1,00 שעות לפחות


11:33 ,20.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת ישראייר, חברת התעופה הישראלית השנייה בגודלה, נמסר כי היא ממשיכה לצמוח ומגייסת 20 טייסים נוספים. הקורס ייפתח בחודש אוקטובר הקרוב והטייסים הפוטנצייאלים חייבים להיות, בין היתר, אזרחים ישראלים, בעלי ניסיון טיסה של 1,000 שעות, וכן יצטרכו לעבור מבחני אנגלית תעופתית וכל הבדיקות הרלוונטיות.

 

לדברי עומר בק, טייס ראשי בצי ה-ATR והאחראי על גיוס הטייסים: "כפי שעשינו בכל אחת מהשנים האחרונות, גם השנה אנו עומדים בפני גיוס מסיבי של טייסים לאור התרחבות הפעילות וגידול במצבת המטוסים. למרות הצורך והדחיפות היחסית גבוהה, אין כל כוונה להתפשר על רמת הטייסים שיזומנו לשלב המיונים ועל כן תנאי הסף לא השתנו ונשארו מהגבוהים בעולם. כבכל שנה גם השנה אני מעריך שנקלוט פחות טייסים מהרצוי לאור המבחר המצומצם שעומד בתנאים אלו. אני מזמין את כל מי שרואה עצמו מתאים ועומד בדרישות להגיש את מועמדותו, אל מול הדרישות הגבוהות למקצוענות ומסירות עומדים תנאי ההעסקה הטובים בשוק התעופה הישראלי וזאת כתוצאה משילוב ידיים מלא בין הנהלת החברה, הטייסים וכלל העובדים המסורים".

 

מחברת ישראייר נמסר כי לאחר סיום המיונים לקורס הטיס של החברה, תתחיל הכשרה שנמשכת 3-6 חודשים וכוללת לימודים עיוניים במגוון תחומים, מבחנים עיוניים בחברה וברת״א, סימולטור טיסה וצבירת ניסיון עם מדריכי הטיסה של החברה באוויר. בסוף תקופה זו הטייסים החדשים אשר  עמדו בכל הדרישות והציגו רמה העומדת בתקנות הטייס ובסטנדרטים של החברה, יוסמכו כקצינים ראשונים במטוסי החברה.

 

חברת ישראייר צמחה במחצית השנה הראשונה של 2017 ביותר מ-80% אחוז לעומת אשתקד ובכך הפכה לחברת התעופה הישראלית השנייה בגודלה.