כוסית בשחקים

בריטיש איירווייס זכתה במקום הראשון בקטגוריית היינות בדירוג השנתי של מגזין התיירות "Business Traveler"


13:50 ,24.03.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

קוראי מגזין התיירות העסקית המוביל בעולם, ה"Business Traveler" העניקו לחברת התעופה בריטיש איירווייס את המקום הראשון בקטגוריית היינות בדירוג השנתי.

 

מנהל תחום מזון ומשקאות בבריטיש איירווייס כריס קול: "אני שמח על הזכייה, מכיוון שהיא מהווה ההזדמנות פז להציג בפני העולם כולו את המאמצים הרבים שמשקיעה בריטיש איירווייס בהיצע היינות המוגש במטוסיה. החברה מקפידה לאורך שנים לבנות תפריט עדכני, עשיר ומגוון ומצליחה לעמוד בהצלחה בציפיות הנוסעים. הסוד הוא להתאים את התפריט לקו ולתת במה לכמה שיותר יצירות מקומיות. כך, לדוגמה, אנו מקפידים להגיש את היינות המובילים של דרום אפריקה בכל הקווים היוצאים מקייפטאון או מיוהנסבורג".

 

בשנים האחרונות נוקטת בריטיש איירווייס בגישה מתוחכמת ועדכנית בכל הנוגע ליין המוגש בטיסותיה. כך, למשל, מקפידים קנייני היין של החברה על שילוב יינות שמקורם ביקבי נישה ויקבי בוטיק קטנים, לצד היינות הקלאסיים של היקבים הגדולים והמוכרים.

 

קול: "המטרה היא לאפשר לנוסעינו להתחיל את הטיול כבר בעודם בדרך ליעד ולספק להם חוויית טעימות יין של ממש, כמו שעורכים ביקבים מובילים ברחבי העולם".


החברה מעידה גם כי קנייני היין שלה עובדים בצמוד לשפים ולמומחי הקולינריה שמעצבים את תפריטי האוכל במטרה לזווג למנות את היינות המשלימים המתאימים ביותר.