לופטהנזה מציעה למעלה מ-250 כתבי עת ועיתונים דיגיטליים

חברת התעופה שומרת על הסביבה ומחזקת את המעבר לעולם הדיגיטלי עם כותרים הזמינים לנוסעי החברה החל משלושה ימים לפני הטיסה, וזאת ב-18 שפות שונות


14:02 ,08.01.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה לופטהנזה ממשיכה את המעבר לעולם הדיגיטלי ומציעה כעת למעלה מ-250 כתבי עת ועיתונים דיגיטליים ב-18 שפות. כתבי העת והעיתונים המוצעים מכסים קשת רחבה של נושאים, החל מספורט, חדשות, מכוניות וכלה בתיירות, רכילות, מוזיקה, מזון ועיתונים ומגזינים לילדים. הכותרים זמינים לנוסעי לופטהנזה החל משלושה ימים לפני הטיסה.

 

כיצד מורידים את חומרי הקריאה הדיגיטליים? כל שעל הנוסעים לעשות הוא לגלוש לאתר באפליקציית לופטהנזה, להזין את שמם ואת קוד הזמנת הטיסה/ מספר כרטיס הטיסה שלהם. לאחר מכן, יוכלו לבחור את העיתונים והמגזינים המועדפים עליהם, להוריד ולשמור אותם במכשיר אלקטרוני מתאים שברשותם. חומר הקריאה שנבחר יהיה זמין בעבורם כקובץ PDF לזמן בלתי מוגבל, גם לאחר הטיסה.

 

בכל טיסה יוכלו הנוסעים לבחור בין כתב עת/עיתון אחד לבין 20 כאלה, בהתאם למחלקה בה הם טסים. הבחירה תתבצע החל משלושה ימים לפני מועד הטיסה ועד סוף הטיסה. אם ירצו בכך, יוכלו הנוסעים להוריד עיתונים דיגיטליים נוספים בתוספת תשלום.

 

מחברת לופטהנזה נמסר כי המעבר לחומרי קריאה דיגיטליים מאפשר לה להעניק שירות טוב יותר לנוסעיה באמצעות קשת רחבה יותר של כתבי עת ושל עיתונים בשפות ובז'אנרים מגוונים יותר. מהחברה נמסר עוד כי במהלך זה היא להגנה על הסביבה היות שהעיתונים האינטרנטיים הינם מקור קריאה בר-קיימא שאינו כרוך בשימוש בנייר או בדיו להדפסה ואינו דורש שירותי לוגיסטיקה להפצתו. עקב צמצומם של חומרי הקריאה המודפסים, יופחתו משקל המטען וצריכת הדלק במטוס.

 

מהחברה נמסר כי חומרי קריאה מודפסים יוצעו עדיין בטרקליני לופטהזה ובמחלקות הראשונות בטיסותיה הארוכות. כמו כן, תמשיך החברה להציע גרסאות מודפסות של כתבי עת במחלקות העסקים בטיסות בין-יבשתיות. פרט לכך, יוצעו עיתונים לכל נוסעי לופטהנזה בנמלי התעופה הביתיים של לופטהנזה בפרנקפורט ובמינכן, ובנמלי התעופה בברלין, שטוטגרט, המבורג ודיסלדורף. את העיתונים ניתן לקבל במספר נקודות חלוקה מרכזיות.