לראשונה: לופטהנזה משיקה חיבור אינטרנט בקווי מ/אל ישראל

השירות החדש יחל לפעול בחודש אוקטובר הקרוב על טיסות לטווח קצר ובינוני. השירות קיבל את הסמכת הסוכנות האירופית לבטיחות בטיסה


10:03 ,28.06.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

בחודש אוקטובר הקרוב ימריא המטוס הראשון של לופטהנזה לטווח קצר ובינוני אשר יציע על סיפונו חיבור אינטרנט. הטכנולוגיה החדשנית תותקן בכל מטוסי ה-A320 של לופטהנזה עד אמצע שנת 2018. בין הקווים בהם יפעל השירות ייכללו הקווים למינכן ופרנקפורט הפועלים מישראל.

 

חברת Lufthansa Technik היא חברת התחזוקה הראשונה באירופה אשר קיבלה את הסמכת הסוכנות האירופית לבטיחות בטיסה (EASA) להתקין אנטנת Ka-band במטוסים ממשפחת A320. ההסמכה מאשרת כי שינויי החומרה והתוכנה שנעשו במטוס עומדים בתקנים המבטיחים את פעולתו התקינה של המטוס.

 

המטוס הראשון יצויד בטכנולוגיה החדשה במהלך החודש. בשבועות הבאים, תיבדק המערכת מבחינת פונקציונליות ויציבות. נוסעי לופטהנזה יוכלו להשתמש בשירות האינטרנט החדש החל מאוקטובר הקרוב. חברות תעופה נוספות בקבוצת לופטהנזה יצורפו לשירות בהדרגה.

 

השירות העתידי שתספק לופטהנזה עם שותפתה הטכנולוגית Inmarsat מבוסס על הטכנולוגיה החדשה ביותר לשידורי לוויין בפס רחב (Ka-band). בזכות שירות זה, הנוסעים יוכלו להתחבר לאינטרנט מההתקנים הניידים שברשותם באמצעות Wi-Fi. בנוסף לגלישה בסיסית וקבלה ושליחה של דואר אלקטרוני, יתאפשרו גם יישומים יותר מתוחכמים, לרבות הזרמת וידיאו (סטרימינג). בשלב מאוחר יותר יוכלו הנוסעים להשתמש בטלפונים הניידים שלהם למשלוח הודעות טקסט (SMS) ולהעביר נתונים באמצעות החשבונות הסלולריים שלהם.