מדים חדשים לחברת דלתא אייר ליינס

דלתא אייר ליינס חושפת את המדים החדשים שעוצבו על ידי מעצב האופנה הניו יורקי זאק פוזן. במהלך דצמבר קבוצה נבחרת של אלף עובדי דלתא ילבשו את המדים החדשים לניסיון


10:07 ,25.10.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

דלתא אייר ליינס ומעצב האופנה הניו יורקי המוביל זאק פוזן, חשפו השבוע את קולקציית המדים האקסקלוסיבית החדשה אותה ילבשו יותר מ-60 אלף עובדי חברת התעופה, כולל העובדים בדלפקי החברה בנמלי התעופה ברחבי העולם, צוותי האוויר, טכנאים ועובדי השרות בנמלי התעופה. קו העיצוב החדשני והעדכני מאחד מגוון צבעים נועזים עם סגנון קלאסי ובה בעת "נותן כבוד" ומוקיר את המורשת של עיצוב המדים ה"אייקוני" מזה עשרות שנים, כדי לרומם את המראה והמיתוג של ציבור עובדי דלתא.

 

"העובדים הטובים בעולם זכאים למדים הטובים ביותר. קולקציית המדים החדשה הינה עם השפעות קלאסיות אך עדיין מודרנית.", אמר אד בסטיאן, מנכ"ל דלתא. "זאק פוזן וצוות דלתא עבדו בצמוד כדי ליצור קולקציית ביגוד "על זמנית" אופנתית, המשקפת את החשיבה ואת רוח החדשנות של דלתא".

 

"רצינו שעובדי דלתא יראו זוהרים במקום העבודה שלהם מבלי להקריב פונקציונאליות וסגנון. עבדתי בצמוד לעובדים כדי להבין כיצד הם משתלבים עם הבגדים אותם הם לובשים ופיתחנו מראה שהעצים וריגש את העובדים. אנו רוצים שציבור עובדי דלתא ברחבי העולם יחושו בטחון והתחשבות, תכונות המשקפות את מותג דלתא,", אמר זאק פוזן.

 

במהלך דצמבר 2016 ובראשית 2017 קבוצה נבחרת של 1000 עובדי דלתא, אשר ישמשו כשגרירים, ילבשו את המדים החדשים לניסיון. משם יבוצעו התאמות בהתבסס על משובי העובדים לפני החלפת המדים לכל עובדי דלתא ברחבי בעולם ברבעון הראשון של 2018.