מונרך איירליינס תרכוש 15 מטוסי בואינג 737 MAX-8

זאת בנוסף ל-30 המטוסים מאותו הסוג שכבר התחייבה לרכוש לפני מספר חודשים. המטוסים יסופקו החל משנת 2018 ועד 2022


11:55 ,21.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מונרך איירליינס השייכת למונרך - קבוצת תעופה עצמאית מובילה בבריטניה אשר מפעילה כיום שני  קווים ישירים מתל אביב ללונדון ומת"א למנצ'סטר, כמו גם קו עונתי מאילת ללונדון, חתמה על הסכם שיתוף פעולה מקיף וגדול עם חברת המטוסים בואינג.

 

במסגרת ההסכם מונרך תרכוש 15 מטוסים נוספים מסוג בואינג 737 MAX-8 זאת בנוסף ל-30 המטוסים מאותו הסוג שכבר התחייבה לרכוש לפני מספר חודשים. המטוסים יסופקו החל משנת 2018 ועד 2022. בנוסף חברת הבת של בואינג "Gold Care" תהיה שותפה לתחזוקת, הנדסת וכל החלקים הדרושים לקבלת ותפעול צי המטוסים החדש של מונרך. במקביל, בואינג גם נבחרה ע"י מונרך להוביל את נושא ההדרכות, ניהול המידע והנתונים של המטוסים החדישים יחד עם מחלקת תחזוקת המטוסים המצטיינת של מונרך.

 

מנכ"ל מונרך אנדרו סוויפלד: "זהו יום משמעותי ביותר לחברה שלנו. ההחלטה לרכוש 15 מטוסים נוספים וסך הכל 45 מטוסים היא הבעת אמון מוחלטת בהצלחתה העתידית של מונרך. עד סוף 2022, למונרך יהיה צי מטוסים חדש ומודרני לגמרי, שייעל וישפר מאד את תפעול הטיסות שלנו, כמו גם את חווית הטיסה של הנוסעים שלנו ותהפוך אותה לטובה ביותר. הנכונות של בואינג להיות שותפים שלנו הינו מהלך חשוב שיגדיל את פעילות התחזוקה שלנו ויתרום לידע ולניסיון של מונרך גם בתחום זה".

 

מונרך מפעילה קווים סדירים וישירים מנתב"ג ללונדון ומנצ'סטר, 3 פעמים בשבוע. מת"א ללונדון לוטון בימים ראשון, שני וחמישי ומת"א למנצ'סטר בימים ראשון, שלישי וחמישי. הקו מאילת ללונדון פועל מנובמבר ועד אפריל כל יום חמישי. ממן אוויאיישן APG  הינם ה-GSA של מונרך בישראל.