קאל הוסמכה בתקן CEIV-Pharma של יאט"א

חברת התעופה היא הראשונה בעולם לקבל את תקן ארגון התעופה הבינלאומי במהלך כל שרשרת האספקה של מוצרי פרמצבטיקה


10:46 ,08.10.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת התעופה קאל השלימה את ההסמכה וקיבלה את תקן ארגון התעופה הבינלאומי (IATA) עבור הובלת מוצרי פארמה (CEIV-Pharma) הן לחברת התעופה והן לשירותי קרקע במסוף המטענים לאקס בשדה התעופה של ליאז'.

 

קאל היא חברת התעופה הראשונה בעולם שמקבלת את תקן CEIV-Pharma של יאט"א, הניתן עבור הובלת מוצרי פרמצבטיקה לכל אורך שרשרת האספקה. בנוסף קיבלה את התקן גם חברת ההובלה היבשתית של קאל באירופה, Jan de Rijk.

 

מנכ"ל קאל איל זגגי: "קאל מחויבת להובלת מוצרי פארמה ברמה הגבוהה ביותר. מאז ומתמיד אימצה קאל את הסטנדרטים והרגולציות הגבוהים ביותר. אנו גאים להיות הראשונים בתעשייה לקבל את תקן CEIV-Pharma כפתרון הוליסטי של כל מרכיבי שרשרת האספקה.

 

"שוק הפארמה הגלובלי מוערך בלמעלה מ-64 מיליארד דולר בשנה. כניסה של רגולציות וטכנולוגיות חדשות הפכו את קביעת סטנדרט אחיד לחיוני עבור הובלת פארמה, במקביל לציות לרגולציות בינלאומיות. תקן ה-CEIV יגדיר במדויק ויהפוך לסטנדרט אחיד עבור כל שרשרת האספקה הלוגיסטית של מגזר הפארמה".

 

מנהל תחום ההובלה מבוקרת טמפרטורה ומוצרים מיוחדים בקאל נבות הירשהורן: "תחום הובלת מוצרי פארמה בקאל גדל במהירות. אנו רוצים להגדיל את חלקנו בשווקים האירופאים ובאמריקה ומשקיעים במומחיות ובתשתיות של החברה. קבלת תקן ה-CEIV תאפשר לנו להמשיך ולספק שירות איכותי ומקצועי עבור לקוחותינו".

 

כתבה מורחבת בנושא תקן CEIV-Pharma שקיבלה קאל תפורסם במגזין אוקטובר של "PORT2PORT".