קבוצת לופטהנזה ואייר צ'יינה חתמו על הסכם לשת"פ מסחרי

הסכם השותפות הנרחב יאפשר לשתי קבוצות התעופה להפעיל את כל טיסות ההמשך בין אירופה לסין כחלק ממיזם מסחרי משותף. ההסכם חל גם על חברות הבת אוסטריאן איירליינס וסוויס


13:52 ,20.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת לופטהנזה ואייר צ'יינה חתמו היום בבייג'ין על הסכם שותפות נרחב אשר יאפשר לשתי קבוצות התעופה להפעיל את כל טיסות ההמשך בין אירופה לסין, כחלק ממיזם מסחרי משותף. המיזם המשותף שואף להרחיב באופן משמעותי את טיסות ההמשך ההדדיות בקוד משותף ולשפר את שיתוף הפעולה המסחרי בין קבוצת לופטהנזה ואייר צ'יינה.

 

הסכם שיתוף הפעולה עם אייר צ'יינה הינו חלק באסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת לופטהנזה לאסיה באמצעות שותפויות והוא מצטרף להסכם עם חברת התעופה היפנית אול ניפון איירליינס (ANA) ומיזם משותף עם סינגפור איירליינס.

 

"אייר צ'יינה הינה השותפה האידיאלית לקבוצת לופטהנזה ברפובליקה העממית של סין. מיזם משותף ופורץ דרך זה יחזק באופן מהותי את מעמדנו התחרותי בנתיבים בין אירופה לסין ויאפשר ליצור יתרונות נוספים עבור הלקוחות" אמר קרסטן שפוהר, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל קבוצת לופטהנזה, בטקס חתימת ההסכם בבייג'ין.

 

"שוק התעופה הסיני הוא אחד השווקים הצומחים והחשובים בעולם. אנו רוצים ליהנות מצמיחה זו יחד עם אייר צ'יינה, שותפתנו ב-Star Alliance," הוסיף שפוהר.

 

המיזם המשותף של קבוצת לופטהנזה עם חברת התעופה הלאומית של סין משמעותי במיוחד שכן הוא מחזק  את נוכחותן של חברות התעופה מקבוצת לופטהנזה בשוק התעופה השני בגודלו בעולם. קבוצת לופטהנזה ואייר צ'יינה מתכננות שיתופי פעולה נוספים בעתיד.

 

במסגרת ההסכם החדש, לוח הטיסות של קבוצת לופטהנזה ואייר צ'יינה יתואם טוב יותר במטרה לספק לנוסעים טיסות המשך זולות יותר בקווים, שמפעילה כל אחת מהחברות. החברות גם מתכננות להנהיג תעריפים משותפים, להכניס שינויים בתוכניות תאגידיות לשיפור המוצרים הזמינים ללקוחות תאגידיים ולבחון הזדמנויות לשיפור טיסות ההמשך הכלולות כיום בתוכניות נוסע מתמיד. בנוסף ללופטהנזה ואייר צ'יינה, ההסכם חל על חברות הבת של לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS.

 

טיסות ההמשך המורחבות במסגרת הקוד המשותף יאפשרו ללקוחות אייר צ'יינה לטוס בנוחות בטיסות אשר יופעלו במסגרת קוד משותף ליעדים שונים, בהם אוסטריה, בלגיה, גרמניה ושוויץ דרך מרכזי לופטהנזה בפרנקפורט, מינכן, ציריך ווינה.  לחילופין, לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס ייהנו מגישה ליעדים נוספים של אייר צ'יינה בסין, שהינו שוק התעופה השני בגודלו בעולם. בנוסף, יעדים נוספים יתווספו בקרוב כחלק מהסכם הקוד המשותף.  המיזם המסחרי המשותף צפוי להיכנס לתוקף עם תחילת לוח הטיסות הקיצי של 2017.