שף איב מאטאגן ייצור תפריטים לבריסל איירליינס

נוסעים אשר יטוסו במחלקת העסקים של חברת בריסל איירליינס לאפריקה, ארה"ב, קנדה או הודו, בששת החודשים הבאים ייהנו מארוחות פרי יצירתו של השף


11:59 ,02.02.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

נוסעים אשר יטוסו במחלקת העסקים של חברת בריסל איירליינס לאפריקה, ארה"ב, קנדה או הודו, בששת החודשים הבאים, ייהנו מארוחות פרי יצירתו של שף איב מאטאגן (Yves Mattagne) ממסעדת סי גריל (Seagrill), המעוטרת בשני כוכבי מישלן. התפריט יתחלף מדי חודש בחודשים ינואר-יוני.

 

"שיתוף הפעולה שלנו עם איב מאטאגן הינו מצב של 'ניצחון בטוח'" אומר גרגורי ביילאט העומד בראש אגף המוצר של חברת התעופה הבלגית. "אנו יכולים להציע לציבור הנוסעים שלנו חוויה גסטרונומית מהמעלה הראשונה בגובה 30 אלף רגל ולהצדיק בכך את תפקידנו ברמה הלאומית של היותנו השגריר העולמי של המסעדות הבלגיות הנפלאות".

 

שף מאטאגן הינו השף השמיני עטור כוכבי מישלן המייצר את התפריטים עבור חברת בריסל איירליינס.

 

"הקונספט של הכנת התפריטים המוגשים בטיסות שלנו מוערך מאד על ידי הנוסעים, והפעם הוספנו היבט חדש בכך שבחרנו שף הפועל ביום יום בבירת בלגיה, בריסל", הוסיף גרגורי ביילאט.

 

"אני מרוצה מאד משיתוף הפעולה. יצירת מנות אוכל עבור חברת תעופה איננה קלה; אבל זה בהחלט היה אתגר שאני בשמחה לקחתי על עצמי במטרה להציג ברחבי העולם, את הטוב ביותר שיש לבלגיה להציע", אומר שף איב מאטאגן.

 

חברת בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לאירופה, ארה"ב, קנדה, אפריקה והודו.