אמיר שני לממן: עיכובים בלתי סבירים וירידה ברמת השירות

יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים מציין במכתב למנהל מסוף המטענים האווירי של ממן כי הדבר גורם ל"נזקים בלתי הפיכים". שני: על ממן לתגבר באופן מיידי את כוח האדם האמון על הנושא. ממן בתגובה: מגייסים כוח אדם על מנת לתת מענה מיטבי


14:14 ,07.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מר אמיר שני, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, פנה הבוקר במכתב למנהל מסוף המטענים של ממן בנושא הנזקים שנגרמים לטענתו לסוכני המכס בגין "עיכובים בקליטת ומסירת מטענים במסוף ממן".

 

שני מציין במכתבו כי קהיליית סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים "מביעה מחאה נוכח עיכובים בלתי סבירים בקליטת מטענים במסוף המטענים ממן בנתב"ג". שני מציין כי בשבועות האחרונים העיכובים גורמים "לנזקים בלתי הפיכים" לחברות הפועלות במגזרי היבוא והתעשייה, הנשענות, כולן, על שרשרת האספקה האווירית.

 

שני מציין כי סוכני המכס והמשלחים "מלינים לא רק על ירידה ברמת השירות אלא גם על, ובעיקר, פגיעה באמנת השירות אליה מחויבת חברת ממן".

 

שני כותב כי "נוכח הלחצים בפניהם יעמוד המשק לקראת תקופת החגים והרצון לעמוד בתאריכי אספקה, על ממן לנקוט באופן מיידי בפעולות לזירוז הליך קליטה ומסירת מטענים שהותרו ממכס על ידי תגבור כוח האדם האמון על הנושא".

 

נציין כי עפר לינצ'בסקי, מנכ"ל קבוצת ממן, ציין במהלך הרצאתו במסגרת כנס PORT2PORT 2016 שנערך ביוני שנה שעברה, כי חברת ממן מתחייבת לקלוט בכל שנה בשלוש השנים הקרובות כ-500 עובדים חדשים לטובת הצמיחה בפעילות החברה. "אולי מישהו במשרדי הממשלה ירים את הכפפה וידאג שאחרי הדיבורים על ההשקעות ועל התמיכה יחשבו גם על כוח עבודה מקצועי שיגבה את כל הדברים הללו", אמר אז לינצ'בסקי.

 

מחברת ממן נמסר כי ״הגידול העצום בהיקף המטענים ומחסור בכוח אדם בקרב כל הגורמים הפועלים בתחום התעופה הביא את הנהלת החברה לגייס כוח אדם נוסף ולשלבו על מנת לתת מענה מיטבי ללקוחות החברה במסוף״.