לופטהנזה קרגו: החלה הרחבת מרכז הקירור בפרנקפורט

עם סיום הרחבת מרכז הקירור, שיהיה מוכן בסוף עונת הקיץ הקרובה, המרכז ישתרע על פני 8,000 מ"ר של חדרי קירור ואף ייערך בו שדרוג כללי


11:46 ,04.04.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לופטהנזה קרגו החלה בעבודות על הרחבת מרכז הקירור שלה בהאב החברה בפרנקפורט. מהחברה נמסר כי בקרוב יהיה זמין נפח נוסף לאחסון מטענים בקירור במרכז המורחב.

 

סורן סטארק, חבר דירקטוריון הקבוצה, אמר במהלך טקס אבן הנחת הפינה כי "יש לנו ניסיון רב בשינוע תרופות רגישות לטמפרטורה ברחבי העולם. העובדה שקיבלנו לא מזמן את תקן CEIV מיאט"א מאשר ומדגיש זאת. שיתוף הפעולה המצוין שאנו מקיימים עם משלחים רבים מעולם הפרמצבטיקה והתעשייה הכימית הביא לדרישה מוגברת של השירותים שלנו, ואנו גאים להציע ללקוחות שלנו נפח נוסף וגמישות נוספת במרכז הקירור שלנו שייפתח בסוף הקיץ הנוכחי".

 

עם השלמתו, בסוף עונת הקיץ הנוכחית, מרכז הקירור המורחב של הקבוצה, יהיה זמין על כל 8,000 המטר הרבועים שלו לטובת הובלת מטען בקירור. עם סיום ההרחבה, ייערך שיפוץ כללי במבנה הקירור של הקבוצה אשר יביא לשדרוג כללי של המרכז.

 

כזכור, מרכז הקירור של לופטהנזה קרגו נפתח לפעילות בדצמבר 2011 ונכון להיום מציע 4,500 מ"ר בארבעה חדרי קירור המציעים טמפרטורות קירור שונות (2 עד 8 מעלות, 5 עד 15 מעלות, 15 עד 25 מעלות ומינוס 12 עד מינוס 20 מעלות), כמו גם חדר הקפאה עמוקה ואף גישה ישירה לשטח האווירי.  הודות לתנאים אלה מרכז הקירור של החברה נחשב למרכז הקירור הגדול ביותר באירופה.

 

נזכיר כי בסוף 2016 ארגון יאט"א העניק ללופטהנזה קרגו ולמרכז הקירור שלה בפרנקפורט את תקן CEIV המיועד לשינוע סחורות פרמצבטיות. החברה מדווחת כי היא משפרת את השירות ללא הפסקה, תוך שהיא לוקחת בחשבון את צרכי התעשייה הפרמצבטית כמו גם את הדרישות המוקדמות של ארגון EU GDP (Good Distribution Practice of Medicinal Products for Human Use).