סוויספורט הקימה חטיבת חדשנות

הפרויקט הראשון תחת חטיבת החדשנות הינו חיזוק הקשר עם חברות סטארט-אפ. לשם כך סוויספורט משתפת פעולה עם חברת Plug and Play מסיליקון ואלי


10:58 ,02.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת סוויספורט העולמית הכריזה על הקמת חטיבה עסקית חדשה – חטיבת חדשנות (Innovation Business Unit). החטיבה הוקמה על מנת להקים מערך פיתוח חדשנות בתוך סוויספורט, והפרויקט הראשון תחת חטיבת החדשנות הינו חיזוק הקשר עם חברות סטארט-אפ אשר יאפשרו לסוויספורט יכולות חדשות להקמת פרוייקטים ולהיות הראשונים להתנסות בטכנולוגיות חדשות פורצות דרך.

 

מהחברה נמסר כי כמעט בכל תעשיה, העידן הדיגיטלי פותח הזדמנויות רבות. "כחברה המובילה בעולם בשרותי קרקע ומטען זיהתה סוויספורט העולמית הזדמנות בעידן הדיגיטלי והאוטומטי לפיתוח יוזמות חדשות בתהליכים עסקיים לדוגמא כרטיסי עלייה למטוס ביומטריים, רובוטים להעמסת מזוודות, אוטובוסים להסעת נוסעים ממוחשבים ללא נהג ומערכות אוטומטיות לניהול אופרציה של מלגזות".

 

כדי להשקיע ולבחור את חברות הסטארט-אפ הנכונות והמבטיחות ביותר, שיתפה סוויספורט פעולה עם חברת Plug and Play המובילה בתחומה הממוקמת בסיליקון ואלי, קליפורניה, אשר מקשרת ומהווה פלטפורמה לחדשנות בין חברות סטארט אפ לחברות כמו חברת התעופה לופטהנזה, טורקיש איירליינס, שדה"ת גטוויק בלונדון ושדה"ת בסינגפור.

 

מחברת סוויספורט נמסר כי הפלטפורמה אידיאלית ללמידה ושיתוף פעולה בנושא החדשנות בחברות גדולות ושיתוף פעולה בנושא הטמעת היוזמות ומאמצי החדשנות בארגונים גדולים כמו סוויספורט. 

 

מחברת סוויספורט נמסר עוד כי היא מקימה תהליכים פנימיים להעלאת רעיונות ויוזמות וקידומם בנושאים טכנולוגיים, מערכות אוטומטיות ופרויקטים ייחודיים וחדשניים. התהליך כולל הקמת סדנאות חדשנות בצפון אמריקה ובאירופה בציפייה שרעיונות מקוריים ומבטיחים יעלו ויקודמו לפרויקטים חדשניים במסגרת החברה.