סוויספורט ישראל: הותקנה מערכת חדשנית למשלוחי יצוא ויבוא מבוקרי טמפרטורה

המערכת מבוססת על חיישנים אלחוטיים ונתבים של חברת קרתא-סנס ומאפשרת לזהות באופן אוטומטי ובזמן אמת משלוחי יצוא ויבוא שהגיעו למסוף


15:14 ,02.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת סוויספורט ישראל מדווחת היום כי התקינה מערכת חדשנית המאפשרת ניטור בזמן אמת למשלוחי יצוא ויבוא מבוקרי טמפרטורה.

  

המערכת מוודאת שהמשלוח הגיע ברמת הטמפרטורה הנדרשת, כך שתספיק להמשך השינוע של המטען ליעדו. במידה והמשלוח ברמת טמפרטורה שאינה מספקת המערכת מתריעה במייל על מנת שניתן יהיה לטפל בבעיה בזמן אמת. בגרסה הבאה המתוכננת המערכת תאפשר ניבוי של סיכונים עתידיים למשלוח ותציע פתרונות אפשריים על מנת להבטיח הגעה של המשלוח ללא סיכונים ליעדו הסופי.

 

המערכת היא חלק מתשתית גלובלית במספר מקומות בעולם, ביניהם גם סניפים נוספים של סוויספורט, ומאפשרת ניתור בזמן אמת של משלוחים המכילים תרופות ומזון רגיש לאורך נתיב בין לאומי שלם. להבדיל משימוש ברגשים רגילים, המערכת הינה אוטומטית לחלוטין ואינה דורשת הוצאה של  החיישן מהמטען או כל טיפול ידני אחר.

 

מחברת סוויספורט ישראל נמסר כי היא רואה במערכת זו המשך ישיר למודעות ולרצון הקיימים בחברה להמשיך ולפתח את הטיפול במוצרים תחת בקרת טמפרטורה בכלל ומוצרי פארמה בפרט. כחלק מהשירות המסוף מאפשר שירותים נוספים למשלוחים מסוג זה וביניהם: הודעה אוטומטית ללקוח על הגעת המטען, דוח אוטומטי של מצב המשלוח המגיע מחול, דוח אוטומטי של מצב המשלוח ברגע שילוחו לחו"ל ועוד.