תגובת חברת אל על לפניית סוכני הנסיעות לממונה על ההגבלים העסקיים:

בתגובה לפניית התאחדות סוכני הנסיעות לממונה על הגבלים עסקיים, מסר יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על, כי חברת אל על פועלת כדין וכי היא דוחה את כל הטענות המועלות על ידי התאחדות סוכני הנסיעות


00:00 ,31.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בתגובה לפניית התאחדות סוכני הנסיעות לממונה על הגבלים עסקיים, מסר יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על, כי חברת אל על פועלת כדין וכי היא דוחה את כל הטענות המועלות על ידי התאחדות סוכני הנסיעות. אל על פועלת על מנת להתייעל בתקופה קשה זו של משבר בענף התעופה, במטרה למנוע פגיעה בצרכן והעלאת מחיר הכרטיסים ללקוחותיה. אל על פועלת מזה 55 שנה למען הצרכן ולטובתו, תוך שימת דגש מיוחדת בשיתוף הפעולה הפורה עם כלל ציבור סוכני הנסיעות בישראל.

עוד מסר לוי כי אל על משוכנעת שפניית התאחדות סוכני הנסיעות לממונה על הגבלים עסקיים משוללת כל יסוד ותתגלה כפניית סרק. אל על עצמה פנתה לפני זמן לא רב בתלונה כנגד התאחדות סוכני הנסיעות לממונה, בעקבות נקיטת צעדים משותפים בידי סוכני הנסיעות. בתלונה טענה אל על כי פעולות הסוכנים יוצרות הלכה למעשה תשתית משותפת ומתואמת בין הסוכנים לבין עצמם מול אל על בנושא העמלות. פעולות מסוג זה מעלות חשש כבד ליצירת הסדר כובל, העלול למנוע או להפחית את התחרות העסקית בין סוכני הנסיעות.

יואב לוי הדגיש כי נושא שינוי מבנה העמלות הוא עובדה מוגמרת, והתוכנית החדשה תחל מתאריך 1.7.03, כפי שעדכנו את כל סוכני הנסיעות בישראל.