במסגרת נסיעת המבחן הראשונה הובילה רכבת המגלב ביפן כ-100 נוסעים במהירות של 500 קמ"ש.
חברת הרכבות המרכזית של יפן היא שערכה את נסיעת המבחן, לאורך 43 ק"מ בין הערים Uenohara ו-Fuefuki.
החברה תערוך נסיעות מבחן נוספות לאורך שמונה ימים, בהם יוכלו כ-2,400 נוסעים לחוות את הנסיעה.
רכבת המגלב, המהירה יותר מרכבת הכדור של יפן, שנוסעת במהירות של 320 קמ"ש, צפויה להיות פעילה החל מ-2027, כשהרכבת הראשונה תחבר את טוקיו עם נגויה.
השם מגלב מגיעה מטכנולוגיה מגנטית, המאפשרת לרכבת לרחף על פסים מיוחדים במקום לנסוע עליהם, ובכך להפחית למינימום את החיכוך.