שוטרים יוצבו בנמלים למנוע עומס יתר של משאיות

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי ביוזמה של רשות הנמלים ומשרד התחבורה, הוחלט כי שוטרים יוצבו בנמלי אשדוד וחיפה ומתפקידם יהיה למנוע עומס יתר של משאיות. בכל נמל יוצבו שוטרים ועלותם תתחלק בין רשות הנמלים ומשרד התחבורה


00:00 ,03.12.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
עמוס רון: "כל משאית הנעה בעומס יתר מהווה סכנת מוות. השוטרים הם הגורם הבלעדי שיכול לאכוף את החוק ולמנוע עומס יתר"

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי ביוזמה של רשות הנמלים ומשרד התחבורה, הוחלט כי שוטרים יוצבו בנמלי אשדוד וחיפה ומתפקידם יהיה למנוע עומס יתר של משאיות. בכל נמל יוצבו שוטרים ועלותם תתחלק בין רשות הנמלים ומשרד התחבורה. מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות עמוס רון, מסר : " החלטנו לצאת ביוזמה זו, ולשאת בעלויות השוטרים, משום שאנו מודעים לחומרת הבעיה. אנו בעד בטיחות מרבית למשאיות התובלה. כל משאית הנעה בעומס יתר מהווה סכנת מוות".

רשות הנמלים והרכבות השקיעה למעלה מ- 20 מיליון ש"ח בתגבור אמצעי השקילה בנמלים ובשנת 2002 נשקלו כ- 32,000 משאיות בחודש בנמלי אשדוד וחיפה. הרשות רואה בחשיבות עליונה את שקילתן של המשאיות בטרם צאתן את הנמלים, תוך מגמה למזער את תנועת המשאיות הנושאות עומס יתר בכבישים.

רון הדגיש: "החלטנו שיש להגביר את העשייה ולהציב שוטרים בנמלים משום שהם הגורם הבלעדי שיכול לאכוף את החוק , לדרוש מהנהגים להישקל, לרשום דוחות ולמנוע עומס יתר. עצם המצאותם בנמל תאפשר אכיפת החוק".