הממשלה אישרה את מינוי קרן טרנר לתפקיד מנכ"לית משרד התחבורה

השר כץ: מדובר באשת מקצוע שהוכיחה יכולות ביצוע מרשימות בחמש השנים האחרונות בתפקידה כסמנכ"לית בכירה". טרנר תיכנס היום לתפקיד


10:57 ,04.07.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

הממשלה אישרה אתמול את מינויה של המשנה למנכ"ל משרד התחבורה, קרן טרנר אייל, למנכ"לית המשרד. טרנר מחליפה את עוזי יצחקי שכיהן בתפקיד במשך ארבע וחצי השנים האחרונות.

 

טרנר אייל היא האישה הראשונה הממונה לתפקיד המנהלת הכללית של משרד התחבורה מאז הקמתו, והיא נכנסת לתפקידה היום, לאחר ששרי הממשלה אישרו את מינויה.

 

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, שהחליט על מינויה של טרנר לתפקיד, ציין כי מדובר באשת מקצוע שהוכיחה יכולות ביצוע מרשימות בחמש השנים האחרונות, בתפקידה כסמנכ"לית בכירה פיתוח תשתיות ותיאום תחבורתי במשרד התחבורה.

 

"טרנר אייל היא בעלת ניסיון רב בתחום התשתיות והבטיחות בדרכים ומוערכת על ידי גורמים רבים העוסקים בענף. טרנר הייתה שותפה מלאה לתנופת פיתוח התשתיות של רשת הכבישים, המסילות, מערכות הסעת ההמונים והרכבות הקלות במדינת ישראל" הוסיף כץ.

 

בחמש השנים האחרונות שימשה טרנר כסמנכ"לית בכירה פיתוח תשתיות ותיאום תחבורתי במשרד ובשנה האחרונה מכהנת גם כמשנה למנכ"ל משרד התחבורה, לאחר שזכתה במכרז לתפקיד. טרנר היא מינוי מקצועי של השר כץ, ונבחרה לתפקיד לאור כישוריה הרבים וניסיונה הרב בתחום התחבורה.