משרד הרישוי המחודש בחולון ייפתח לציבור ביום א׳

זאת לאחר שהיה סגור במשך מספר חודשים בעקבות שיפוצים נרחבים. ביום שלישי הקרוב ייפתח סניף משרד רישוי חדש באשדוד. סניף חדש נוסף נפתח השבוע גם בירושלים


10:57 ,31.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

משרד הרישוי המחוזי בחולון ייפתח מחדש לקבלת קהל ביום ראשון הקרוב (3 בספטמבר), לאחר שהיה סגור במשך מספר חודשים בעקבות שיפוצים נרחבים שנועדו לשפר את השירות ואת תנאי הקבלה לציבור הנהגים.

 

עבודות השיפוץ כללו בין השאר את חידוש אולם הקבלה, החלפת דלפקים, שדרוג תקשורת המחשבים, החלפת ריצוף והתקנת תאורה חדשה. השיפוצים בוצעו בעקבות תלונות רבות של אזרחים על התנאים הירודים ששררו בסניף משרד הרישוי בחולון.

 

שיפוץ משרד הרישוי בחולון בוצע במסגרת תכנית מקיפה של משרד התחבורה לשדרוג כל משרדי הרישוי בארץ. במסגרת השדרוג, יועתקו ממקומם חלק גדול ממשרדי הרישוי בארץ, למבנים גדולים ומרווחים יותר וחלקם האחר ישופץ, במטרה לשפר את תנאי השירות והקבלה לציבור הנהגים.

 

ביום שלישי הקרוב (5 בספטמבר) ייפתח משרד רישוי חדש במרכז צימר שבאשדוד שיחליף את הסניף הישן בקניון סימול. משרד הרישוי החדש מרווח יותר וכולל אולם המתנה גדול וממוזג לקהל, דלפקי שירות ומערכות מחשב מתקדמות.

 

בעקבות העתקת משרד הרישוי באשדוד למשכנו החדש, לא תהיה קבלת קהל ביום שני הבא (4 בספטמבר) במשרד הרישוי הישן, בקניון סימול. קבלת קהל לציבור הרחב תחודש ביום שלישי הבא (5 בספטמבר) במרכז צימר.

 

משרד רישוי חדש ומרווח נפתח גם במרכז כלל שבירושלים. המשרד החדש יחליף את הסניף הישן ששכן גם כן בבניין כלל, במבנה קטן שהתקשה להכיל את כל הפונים אליו. 

 

ממשרד התחבורה נמסר בנוסף כי החל מיום ראשון הקרוב, יורחבו שעות קבלה הקהל של כל סניפי משרד הרישוי בארץ, בשעה נוספת. שעות הקבלה יהיו בימים ראשון-חמישי, מהשעה 08:00 בבוקר ועד לשעה 13:00 בצהרים.

 

בנוסף לכך יורחבו שעות קבלת הקהל לשעות אחה"צ, אחת לשבוע, במשרדי הרישוי המחוזיים בחולון, ירושלים, חיפה, ובאר שבע, וכן במשרדים הנפתיים, בכרמיאל, טבריה, עפולה, נתניה, חדרה, אשדוד, בני ברק, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה ורחובות.

 

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ ציין כי פתיחת משרדי הרישוי החדשים והרחבת שעות קבלת הקהל בכל הסניפים בארץ, מבוצעת במסגרת רפורמה שמנהיג משרדו בשירותי הרישוי והיא כוללת שורה ארוכה של שיפורים משמעותיים בתחום הרישוי. "הרפורמה צפויה להפחית באופן ניכר את מספר הפונים למשרדי הרישוי ולייעל את עבודת הסניפים. בכך, האזרח ייהנה משירותי הרישוי, ברמה המקובלת במדינות המערב המתקדמות" הוסיף השר כץ.

 

יצוין כי ניתן להנפיק רישיונות נהיגה גם ב-700 סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ (ומיום ראשון גם רישיונות רכב). מדובר בנהגים שתוקף רישיונם פג ולא קיבלו רישיון נהיגה לכתובתם או נהגים שרישיונם, אבד, נגנב או נפגם.