חברת הספנות Italia Line מוסיפה את נמל Fos לשירות ה- Med Pacific Express

בהודעה לעתונות, שפרסמה חברת הספנות האיטלקית Italia Line, נמסר כי החברה הרחיבה את כיסוי היעדים שלה באזור הים התיכון על ידי הוספת פקידה בנמל Fos בצרפת לשירות ה- Med Pacific Express


00:00 ,20.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות, שפרסמה חברת הספנות האיטלקית Italia Line, נמסר כי החברה הרחיבה את כיסוי היעדים שלה באזור הים התיכון על ידי הוספת פקידה בנמל Fos בצרפת לשירות ה- Med Pacific Express.

על פי חברת Italia Line, הפקידה החדשה בנמל Fos תאפשר לספק לבעלי מטען בצרפת שירות ישיר לארה"ב חוף מערבי, שירות שכבר היה זמין לאורך שנים לבעלי מטענים מספרד ואיטליה.

מר Pietro Eugeni, מנכ"ל חברת Italia Line אומר : "בעבר, בעלי מטענים מצרפת היו משלחים את מטעניהם באמצעות שירות ה- Med Pacific express אל ארה"ב חוף מערבי, על ידי העברת המטען באמצעות אניות הזנה לנמל Genoa ומשם היו "מתחברים" לשירות. היום, בעלי המטען יכולים להטעינו ישירות דרך נמל Fos ובכך לחסוך לפחות שלושה ימים".

חברת Italia Line מתפעלת שירות זה בתדירות של אחת לעשרה ימים בין נמלי הים התיכון לבין נמלי ארה"ב חוף מערבי ומרכז אמריקה. באמצעות שטעון בנמל Cartagena השירות מציע פריסה רחבה נוספת של יעדים בדרום אמריקה חוף מערבי.

מר Eugeni מוסיף : "אנו מציעים את הדרך הטובה ביותר לבעלי מטענים לייצא את סחורתם לכל האיזור הפאסיפי של אמריקה. לאורך תקופה של 50 שנה בנינו בסיס איתן ונאמן של לקוחות באטליה ובספרד. עם הובלה ימית שאורכת 18 יום בלבד בין הנמלים Fos ו- Los Angeles, אני משוכנע ששירות זה ישכנע בעלי מטענים צרפתיים רבים להשתמש בו".

הסבב המלא של נמלי הפקידה במסגרת השירות המשופר הוא :
Livorno, Genoa, Fos, Valencia, Cartagena, Los Angeles, Vancouver, Portland, Oakland, Los Angeles, Mazatlan, Manzanillo, Puerto Quetzבl, Panama, Cartagena, Puerto Cabello, Livorno.

חברת הספנות Italia Line מיוצגת בישראל על ידי א.רוזנפלד ספנות בע"מ.