נמל חיפה: זוכים בטקס פרסי הייעול לשנת 2017

במהלך הטקס הציג כל עובד את הצעת הייעול שלו כולל הסברים על הבעיה שאותרה ופתרונה. בין הפתרונות: פיתוח מתקן הרמה להחלפת גלגלים לנגרר ושינוי שיטת בקרה של פתיחה וסגירת מנעולים בספרדר ספארי


13:39 ,06.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

שני טקסים שמתקיים במהלך השנה בחברת  נמל חיפה מצליחים לרגש את הנהלת חברת נמל חיפה בראשות מנדי זלצמן. הראשון הוא טקס העובדים והמנהלים המצטיינים, אשר שם תחת אור הזרקורים את העובדים שתורמים לנמל לא רק שעות עבודה, אלא הרבה לב, נשמה וביצועים מקצועיים יוצאי דופן.

 

הטקס השני, שלדעת רבים משקף לא פחות את הרוח של נמל חיפה, הוא הטקס השנתי שבו מוקירים את מי שבזכות "הגדלת ראש" ויוזמה, הגו, פיתחו, והוציאו לפועל שיפורים בתחומי הפעילות השונים של הנמל, שיפורים שחוסכים כסף וזמן עבודה, משפרים את הבטיחות ועוד.

 

אתמול התקיים הטקס לפרסי ייעול לשנת 2017, בהשתתפות המנכ"ל מנדי זלצמן, בהנחייתה של אפרת קייט, מ"מ סמנכ"ל משאבים, ובהשתתפות: שמעון אמר, יואב מרגלית, נפתלי וייס, איתן חדד, רן לב ארי, יגאל גנון, רביב שניר, מזרחי רוז'ה, יוסי גורביץ,  מזכירי הוועדיםהשל טרנספורט, עגינה, ציוד, ומנהל וכמובן חתני השמחה - הזוכים של השנה.

 

במהלך הטקס הציג כל עובד את הצעת הייעול שלו כולל הסברים על הבעיה שאותרה ופתרונה וכן דברי ברכה מפי מנהלו הישיר ומנהלו הבכיר של הזוכה. את האירוע סיכם זלצמן.

 

אז מי הזוכים ועל מה הם זכו בפרס? אלעד דאהן מהתפעול זכה בפרס על שיפור תהליכים בשיבוץ גוררים לאניות והעברת המידע לחדר ה-TOS, יהודה מריומה מהתפעול על פתרונות לבדיקת כמויות ברזל בניין על ידי השוואה בין המשקל לכמויות למניעת טעויות, קובי אנגל ממדור תחבורה על ההחלטה לבטל ביטוחים מקיפים על כלי רכב השייכים לחברת נמל חיפה, שגיא זאושניצר מנהל תכנון ובקרה (TOS) על הגדרת הליך של העברת נתונים בין הנמל לרכבת לטובת תכנון העמסה, אילן דנן ממחלקת ים על ייעול העבודה ושיפור הבטיחות בהליך קשירת אנייה לרציף, שקריה ויצמן ורפאל יוסי מאגף ציוד על פיתוח מתקני עזר לבדיקת ספרדר מסוג סטיניס, איתמר רוטשילד מאגף ציוד על פיתוח מתקן הרמה להחלפת גלגלים לנגרר, מני סופר מאגף ציוד על פיתוח מתקן לבדיקת ידיות הפעלה (סימולטור), וויאציסלב איטקין מציוד על שינוי שיטת בקרה של פתיחה וסגירת מנעולים בספרדר מסוג פרארי, אסף רוזנבלט וחלבי נאאל מאגף ציוד על פיתוח מוט מייצב לפולסר נסיעה בגשרים במסוף כרמל

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי מעבר לכבוד הרב זכו העובדים גם בפרסים כספיים.