קו צפון אירופה של צים ו-MSC בתפוקות גבוהות ביותר בנמל חיפה

אתמול נרשמו 2,510 פעולות פריקה וטעינה של מכולות במסוף הכרמל שהסתיימו בתוך פחות משלוש משמרות. אשל ארמוני, יו"ר נמל חיפה: גאה בהנהלה ובעובדים


14:30 ,15.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

קו צפון אירופה המשותף לצים ולחברת MSC הוא אחד העורקים המרכזיים למשק הישראלי. אתמול, כמדי שבוע פקד הקו את מסוף הכרמל בנמל חיפה, עם לא פחות מ-2,510 פעולות פריקה וטעינה של מכולות, שהסתיימו בתוך פחות משלוש משמרות.

 

האנייה DIMITRIS Y של חברת צים החלה לעבוד אתמול (רביעי) במשמרת א', ובשעה שאנשי קהילת הים התקבצו להם במרכז הירידים לאירוע השנתי של PORT2PORT, עובדי נמל חיפה במסוף הכרמל שינעו מכולות בקצב מרשים של 166 מכולות נטו לשעת אנייה. גם במשמרת ב', וחלק ממשמרת ג' נשמרו התפוקות הגבוהות של נמל חיפה עם למעלה מ-30 מכולות לשעה לכל עגורן, מה שאפשר את סיום העבודה כבר במהלך משמרת ג'. לפנות בוקר, פחות מ-24 שעות לאחר הגעתה למפרץ חיפה, המשיכה האנייה בדרכה לנמלי צפון אירופה.

 

דוד כהן, סמנכ"ל לתפעול ומסופים בחברת נמל חיפה: "מסוף כרמל המשודרג עומד בכל הציפיות שלנו, ונותן לנו יכולת להגיע לתפוקות גבוהות. טענתי בעבר ששדרוג המסוף הוא לא קפיצה קטנה קדימה אלא הופך את היכולות שלנו למשהו חדש לגמרי, ואני שמח לראות שאנחנו בהחלט בכיוון הנכון".

 

אשל ארמוני, יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה: "ההווה שלנו, כמו גם העתיד שלנו, טמון ביכולת שלנו להמשיך ולהשתפר כל הזמן, בכל יום, בכל תחום. אני גאה בהנהלה ובעובדים של נמל חיפה, ביכולות שלהם, ובמחויבות שלהם להצלחה, שעוברת דרך מתן שירות מצוין ללקוחות שלנו. שום דבר פחות מזה לא יספיק".

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי מסוף הכרמל הוא הטרמינל המתקדם ביותר בישראל, ואחד מהמתקדמים בים התיכון, עם קצב פעולות לשעה שעולה על 30 מכולות לשעת עגורן, ויכולת מלאה לטפל בשתי אניות מכולה גדולות במקביל ובתפוקות גבוהות לשעת אנייה.