Arkas מרחיבה את השירותים מ/אל ישראל

חברת הספנות התורכית מוסיפה קו שבועי ישיר לנמלי חיפה ואשדוד מנמל נובורוסיסק, באוניות בעלות 350 פלאגים למכולות קירור


14:08 ,19.10.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר שנת פעילות ענפה בקו ישיר תורכיה–ישראל, מביעה חברת הספנות Arkas אמון בשוק הישראלי ומוסיפה קו ישיר חדש, שיפקוד את נמלי חיפה ואשדוד בהפלגה שבועית ישירה מ/אל נמל נובורוסיסק.

 

ללקוחותיה בישראל מציעה Arkas את שירות Russia Expres (REX) בנוסף לשירות ה-TIX. סבב הפקידות של ה-REX הוא: מרסין-חיפה-אשדוד-איסטנבול-נובורוסיסק.

 

במסגרת הקו יפליגו אוניות של 1,600  TEU, עם קיבולת של 350 פלאגים למכולות קירור.

 

מעבר לחיבור חיפה ואשדוד לפקידה שבועית, ישירה וקבועה לנמל נובורוסיסק בזמן הפלגה של 5 ימים, הקו יאפשר גם חיבור יעיל ונוח למעל ל-30 קווי ספנות קבועים של החברה בים השחור ובים התיכון. בנוסף מציע השירות זמן קצר מאוד (של כ–18 שעות) ממרסין לישראל, דבר שייחד עם זמינות הציוד של חברת ארקס בנמל מרסין, כמוביל תורכי, תיתן מענה של ציוד זמן הפלגה קצר ליבואנים.

 

כהכנה לפתיחת הקו, פקדה לראשונה ביום שישי האחרון את נמל חיפה האונייה "Diane A", שפרקה מכולות קירור ריקות לצורך התחלת השירות החדש בעוד כשבועיים.

 

בשנת 2013 היתה Arkas החברה המובילה בכמות מכולות הקירור לנמל נובורוסיסק (כ-18,000 מכולות קירור מתוך סך כולל של 37,000 שנפרקו בנמל זה בשנה, ללא מטען הישראלי).

 

אורן שחר, מנכ"ל משותף בפקר ספנות, הסוכנת של של ארקס בישראל, ציין כי פתיחת הקו מראה שהחברה מביעה אמון מלא בשוק הישראלי ובסוכן שלה, וכי היא מצפה להרחיב את שירותיה מ/אל ישראל בעתיד הקרוב.