אירוע ספורט לזכרו של ג׳קי אלאלוף ז״ל

האגודה לסוכרת נעורים עומדת מאחורי האירוע ״מסע לעתיד מתוק״ שמתקיים זו השנה העשירית ברציפות, והחל מהשנה ייקרא ע״ש ג׳קי אלאלוף - מסורת חדשה בזכות הבחירה של משפחת אלאלוף להנציח את זכרו בדרך מיוחדת זו


14:55 ,13.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) תקיים באוקטובר הקרוב את אירוע הספורט ״מסע לעתיד מתוק״ לזכרו של ג׳קי אלאלוף.

 

ג׳קי אלאלוף, מייסד קבוצת  אלאלוף שהלך לעולמו בחודש אוקטובר 2016, היה גם הוא חולה סוכרת, ומטרת אירוע הספורט שנערך לזכרו היא לגייס כספים לטובת קידום המחקר ומציאת מרפא לסוכרת נעורים.

 

רבים חושבים שסוכרת היא מחלה קלה, אך לא כך הדבר. סוכרת היא מחלה שאינה עוזבת את האדם עד ליומו האחרון ומלווה בהתמודדויות רבות וסיבוכים בריאותיים עד סכנה למוות. הסוכרתיים (חולי סכרת) חייבים בהקפדה יומיומית בתזונה, ספורט ובדיקות של רמות הסוכר, ובמקרים רבים גם תלויים בהזרקה יומיומית של אינסולין, מספר פעמים ביום.

 

ילדיו של ג'קי בחרו לציין את זכרו באמצעות תרומה שתתמוך במחקר ובפעילות של האגודה לסוכרת הנעורים, תרומה שמהווה המשך לפעילותו הפילנתרופית רבת השנים של ג'קי אשר הייתה ברובה בסתר.

 

האגודה לסוכרת נעורים פועלת לקידום המחקר למציאת מרפא למחלת סוכרת הנעורים וסיבוכיה, לשיפור איכות החיים ורווחת הסוכרתיים ובני משפחותיהם ולעזור להם להגיע לאיכות חיים חיובית מירבית. ה"מסע לעתיד מתוק" הוא אירוע הדגל השנתי של האגודה, ומטרתו היא גיוס כספים לקידום המחקר למציאת מרפא לכ-50 אלף חולי סוכרת סוג 1 בישראל ולשיפור איכות חייהם. חברת אלאלוף ספנות היא נותנת החסות העיקרית למסע זה, לזכרו של ג'קי.

 

מדי יעקבזון, מנכ״לית האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1), ציינה כי "אורכם של מסלולי הריצה ומסלולי הרכיבה על אופניים באירוע ספורט זה הוא בכפולות של 12 כשם מספר הפעמים שחולי הסוכרת דוקרים את עצמם מדי יום. האירוע הזה מתקיים מזה עשר שנים והחל מהשנה הוא ייקרא על שמו של ג׳קי אלאלוף - מסורת חדשה בזכות הבחירה של משפחת אלאלוף להנציח את זכרו בדרך מיוחדת זו. מדובר באירוע ספורט לא תחרותי שהוא למעשה מפגן תמיכה של הקהילה בחולים וקיימת בו אווירה שמחה וספורטיבית".

 

ג'קי מוכר לרבים כאחד ממייסדי ענף הספנות בישראל, ובמשך שנים רבות עמד בראש קבוצת אלאלוף שנוסדה לפני כ-100 שנה ביוון ופעילה בישראל משנת 1932. ג'קי "נולד" לתוך העסק המשפחתי ובתקופה בה עמד בראש קבוצת אלאלוף, התפתחו עסקי הקבוצה וקשריה המסחריים הבינלאומיים והיא הפכה לאחת מן הקבוצות המובילות בארץ בעסקי הספנות והשירותים המשלימים בשינוע ימי ואווירי, אחסון וטיפול במכולות. ג'קי זכה להוקרה רבה בתחום הספנות ובשנת 2009 הוענק לו פרס מפעל חיים מלשכת הספנות.

 

"מסע לעתיד מתוק" יתקיים ביום שישי, 20.10.2017, במתחם פארק מיני ישראל באזור לטרון בשיתוף מועצה אזורית מטה יהודה ופארק מיני ישראל ובחסות ראשית של חברת אלאלוף ספנות להנצחת זכרו של מייסד החברה ג'קי אלאלוף ז"ל. המסע יתקיים בתנאי שטח ויכלול שלושה מסלולי רכיבת אופניים באורך: 12 ק"מ, 24 ק"מ ו-36 ק"מ, ושלושה מסלולי ריצה/הליכה באורך: 3 ק"מ, 6 ק"מ ו-12 ק"מ.

 

להרשמה ולהשתתפות באירוע לחצו כאן.