יונדאי יוצרת בריתות בסחר של פנים-אסיה

חתמה על הסכם עם חברות Heung A ו-Sinokor, חברות ספנות קטנות הפועלות באסיה בלבד, וזאת על מנת ליצור ברית ספנות נישתית הייחודית לסחר בתוככי אסיה


12:52 ,04.01.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הדרום קוריאנית יונדאי מרצ'נט מארין (HMM) חתמה על הסכם עם חברות Heung A ו-Sinokor, חברות ספנות קטנות הפועלות באסיה בלבד, וזאת על מנת ליצור ברית ספנות נישתית הייחודית לסחר בתוככי אסיה. החתימה על החוזים הרשמיים צפויה להתרחש בחודש הקרוב.

 

ברית הנישה החדשה, המכונה HMM + K2, מתכוונת להתחיל את פעילותה במרץ 2017 והיא תתחדש באופן אוטומטי כל שנתיים. רשת הפעילות של הברית הפועלת בפנים - אסיה תכלול נתיבי סחר בין יפן, סין וכן נתיבי סחר בין דרום מזרח / מערב אסיה והיא תכלול חילופי סלוטים, הסכמים לרכישת סלוטים ושיתוף נפחים על אניות הברית. החברות השותפות בברית אף שוקלות תכניות להשקיע במשותף בתשתיות נמלים וציוד מכולות הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.

 

יונדאי ציינה בהודעה שפרסמה כי "החברה תשיג יתרון תחרותי כנגד חברות הענק, שכן כעת לחברה תהיה גישה לרשתות הפנימיות של Heung A ו-Sinokor אשר מתמקדות בעיקר בסחר בין קוריאה ויפן וקוריאה וסין".

 

עוד ציינה החברה כי "הקונסורציום יביא לחיסכון בעלויות ושיפור השירות ללקוחות עבור חברות Heung A ו-Sinokor אשר מחזקות בנוסף את נקודות החולשה שלהן בשירות צד שלישי".

 

נציין כי נכון להיום חברת יונדאי חברה בברית G6 אשר אמורה לפקוע בשנה הבאה. החל מ-1 באפריל 2017 יונדאי תהיה חלק משיתוף פעולה אסטרטגי עם ברית 2M.