עקב עיצומים במשרד הבריאות אין שחרור סחורות הזקוקות לאישור המשרד

במסגרת העיצומים לא יינתן מענה טלפוני וקבלת קהל ביחידות השונות ולא ישוחררו סחורות בנמלי הים, האוויר והיבשה. העיצומים ננקטים בשל מכרזים חיצוניים ואי-קידום עובדים בתוך המשרד. משרד הבריאות: עושים מאמצים לסיום הסכסוך


13:33 ,18.01.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ארגון העובדים המשרד הבריאות בראשותו של ניסים לוי הכריז אתמול על פתיחת עיצומים בכל יחידות משרד הבריאות, המשרד הראשי, לשכות ומכונים. העיצומים החלו היום בשעה 6 בבוקר.

 

מיו"ר ארגון העובדים במשרד הבריאות נמסר כי במסגרת העיצומים לא יינתן מענה טלפוני וקבלת קהל  ביחידות השונות, לא ישוחררו סחורות בנמלי הים, האוויר והיבשה , ביקורות ובקרות מכל סוג שהוא לא יתבצעו על ידי יחידות המשרד, שירות תחבורה לא יינתן ליציאה לבקרות, וכן הדרכות שונות של המשרד  לא יבוצעו בכל היחידות השונות.

 

יחד עם זאת ביקש יו"ר הארגון להמשיך ולתת שירות כבשגרה לנכים, למכשירי שיקום, חיסונים, תרופות מצילות חיים ותעודות פטירה. כמו כן במקרי חירום ובמקרים מיוחדים תוקם ועדת חריגים בהסתדרות עובדי המדינה.

 

ניסים לוי, יו"ר הארגון הארצי ציין במכתבו לעובדי משרד הבריאות כי "בעקבות בקשות חוזרות ונשנות מהנהלת המשרד בנושא המכרזים ובהמשך לאי קידומם של העובדים במשרד תוך המשך גיוס לתפקידים חדשים עובדים מבחוץ על ידי הנהלת המשרד, החל ממחר בבוקר נפתח בעיצומים בכל יחידות משרד הבריאות, המשרד הראשי לשכות ומכונים".

 

לוי מוסיף ומציין כי "במידה והנהלת המשרד לא תשנה את המגמה ולא תגיע להסכמות בנושא מכרזים אלו ניאלץ להחריף את העיצומים ולהכניס גם את בתי החולים הממשלתיים למאבק זה".

 

נציין כי גם במהלך אוקטובר 2016 פצחו עובדי משרד הבריאות בעיצומים בשל סיבות דומות.

 

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה כי "משרד הבריאות עושה מאמצים לסיום הסכסוך במשותף עם הממונה על השכר".